וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פתאום זה נראה ריאלי

היגואין המשיך בכושרו מריאל כשכבש ב-0:1 של ארגנטינה בגרמניה. אנגליה גברה על מצרים 1:3, צרפת-ספרד 2:0

100 ימים נותרו לקראת פתיחת המונדיאל והנבחרות הבכירות העבירו הערב (רביעי) הילוך בהכנות עם כמה משחקי ידידות מהסרטים, שחלקם היו לפחות חצאי גמר פוטנציאליים בגביע העולם בדרום אפריקה שייפתח בעוד שלושה חודשים ושבוע.

במשחק הגדול של הערב ניצחה ארגנטינה 0:1 את גרמניה במינכן בתצוגת יכולות מרשימה, אנגליה התעוררה במחצית השנייה אחרי שנקלעה לפיגור ביתי מול מצרים וניצחה 1:3, ספרד גברה 0:2 על צרפת, הולנד סחטה 1:2 ביתי על ארצות הברית, ואיטליה הסתפקה ב-0:0 עם קמרון.

גרמניה - ארגנטינה 1:0

ברבע גמר מונדיאל 2006 הודחה נבחרת האלביסלסטה על ידי גרמניה המארחת בדו קרב פנדלים, אבל בארגנטינה לא חשבו על נקמה כשהגיעו לאליאנץ ארנה במינכן, אלא על המשך ההתגבשות לקראת המשימה האמיתית בדרום אפריקה הקיץ. דייגו מראדונה, שניסה למעלה מ-100 שחקנים בסגל הנבחרת בשנה וחצי האחרונות, התייצב בסופו של דבר על הרכב וותיק ברובו, כולל חואן סבסטיאן ורון במרכז הקישור, כשבחוד פתחו שני היריבים הגדולים מהליגה הספרדית, ליאו מסי וגונזאלו היגואין.

מנגד העדיף יואכים לאו המקומי לתת הזדמנות לכמה כישרונות צעירים, אך לא מצא תשובה להברקות של הארגנטינאים, שהיו מסוכנים יותר וניצלו רגע אחד של חוסר תשומת לב מצד רנה אדלר, שוער לברקוזן, שאיפשר להיגואין הלוהט לחלוף על פניו ולגלגל לרשת בדקה ה-45 את השער היחיד במשחק.

אנגליה - מצרים 1:3

סיפור ג'ון טרי העסיק את הממלכה יממה לפני המשחק מול מצרים וכנראה ימשיך לשבת חזק בראש האנגלי גם במונדיאל, אך את פאביו קאפלו הטרידה בעיקר פתיחת המשחק של נבחרת שלושת האריות, שאיפשרה לאלופת אפריקה הטרייה לעלות ליתרון מפתיע בוומבלי משער של מוחמד זידאן בדקה ה-23. אבל במחצית השנייה התהפכה המגמה כשהמאמן האיטלקי שלח למערכה את פרנק למפארד וג'רמיין דפו.

תחילה איזן פיטר קראוץ' בדקה ה-56 בסיום מבצע קבוצתי מצוין, בדקה ה-75 הפך שון רייט פיליפס את התוצאה , וכעבור חמש דקות שלח קראוץ' עוד כדור אופייני בנגיעה אחת לרשת של מצרים כדי להשכיח את הצרות מחוץ למגרש ולאפשר לממלכה לא להתעורר מהחלום.

צרפת - ספרד 2:0

95 אחוזי הצלחה - זה המאזן של נבחרת ספרד מאז הזכייה ביורו, והערב האריך ויסנטה דל בוסקה את רצף ההצלחות הפנטסטי של הנבחרת האדומה עם ניצחון חלק בסטאד דה פראנס על צרפת שעלתה בהרכבה החזק ביותר. המכונה הספרדית החלה בדריסה כבר בדקה ה-21, כשכדור עומק אופייני של אנדרס אינייסטה מצא את דויד וייה באחד על אחד מול הוגו לוריס, וחלוץ ולנסיה מצא את הרשת וקבע 0:1. בתוספת הזמן של המחצית הראשונה השתלט סרחיו ראמוס על הכדור בתוך הרחבה, וכמו חלוץ אמיתי שיחרר בעיטה אלכסונית שקבעה את תוצאת המשחק.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

איטליה - קמרון 0:0

אלופת העולם היא בין הנבחרות היחידות שהגיעה למחזור הידידות הזה בסגל משני. מרצ'לו ליפי זימן את מרקו בוריילו אחרי כמעט שנתיים של היעדרות, כשגם לאונרדו בונוצ'י מבארי ואנדראה קוסו מקליארי ערכו הופעת בכורה במדי האזורי. התוצאה הייתה משחק שלא השתווה ברמתו לזה של יתר קרבות הערב.

גם בקמרון, שכשלה באליפות אפריקה ונפרדה מהטורניר בשלב רבע הגמר, נתן המאמן פול לה גואן הזדמנות לכמה מהכישרונות הצעירים שלו, בעוד שסמואל אטו היה האטרקציה המרכזית במפגש מול חבריו מהליגה האיטלקית, אך גם הוא לא הצליח להושיע את המפגש המשמים מתיקו מאופס.

הולנד - ארצות הברית 1:2

האמסטרדם ארינה אירח עוד מפגש מסקרן בין שתי נבחרות שיהיו גם במונדיאל, כשנבחרת האוראנג', הפעם בתלבושת לבנה-כחולה, הציגה ניצוצות מהכדורגל הטוטאלי שכל כך הרבה מאוהדיה מצפים לראות בדרום אפריקה, אבל שוב לא הייתה תכליתית מספיק וכמעט איבדה את הניצחון בסיום.

בדקה ה-40 הוכשל ווסלי סניידר הנהדר ברחבה, ודירק קויט ניצל את הפנדל כדי לקבוע 0:1, ובדקה ה-73 סיים קלאס יאן הונטלאר מבצע קבוצתי יפהפה בבעיטה לרשת של טים הווארד. אבל דקה לסיום צימק קרלוס בוקאנגרה לזכות האמריקאים, שכמעט והשוו בתוספת הזמן אבל נאלצו להסתפק בהפסד מכובד למדורגת שלישית בעולם.

יוון - סנגל 2:0

גם יריבותיה של נבחרת ישראל בבית ו' של מוקדמות יורו 2012 עורכות משחקי הכנה והראשונה לשחק היום הייתה יוון, שנכנעה בפיראוס. אוטו רהאגל זימן כמה פנים חדשות ביניהם החלוץ פאנטליס קפטאנוס, המשחק בסטיאווה בוקרשט ושפתח בהרכב, אבל על פי מבחן התוצאה לא בטוח שכולם מתאימים. היוונים פגשו היום נבחרת שנכשלה באופן קונסיסטנטי מאז הופיעה במונדיאל 2002, אבל שבשורותיה עדיין משחקים שחקנים מצוינים ואחד מהם, ממאדו ניאנג ממארסיי, כבש את השער הראשון במשחק בדקה ה-71. גויראן נ'דו מסט. אטיין הכפיל וחתם בדקה ה-80. אמנם רק משחק ידידות, אבל לא תוצאה מעודדת ליוונים שלושה חודשים לפני המונדיאל.

אנגולה - לטביה 1:1

הנבחרת של אלכסנדר סטארקובס המריאה לאפריקה למפגש עם הנבחרת שאירחה את אליפות אפריקה האחרונה, ועלתה ליתרון בדקה . ה-45 משער של גירטס קרלסונס, אבל האנגולים הצליחו להימלט מהפסד ביתי בזכות שוויון של הקשר הצעיר ריקרדו ג'וב בדקה ה-76.

בלגיה - קרואטיה 1:0

הנבחרת של סלאבן ביליץ' שתפגוש את נבחרת ישראל במוקדמות יורו 2012 עדיין לא נראית חדה במיוחד, אבל לפחות היא פותחת את הקמפיין שלה עם ניצחון חוץ, בדומה לישראלים. שתי הנבחרות הגיעו למספר הזדמנויות קורצות במחצית הראשונה, אבל לא השכילו למצוא את הרשת.

קרואטיה החלה ללחוץ על שערם של המארחים במחצית השניה, למורת רוחם של האוהדים המקומיים, ובדקה ה-63 זה השתלם להם: ניקו קראנצ'ר ניצל חוסר ריכוז בהגנה הבלגית, והכניע את השוער המקומי, כדי לקבוע את תוצאת המשחק, ולעודד מעט את הקרואטים, שעדיין מנסים להתאושש מקמפיין המונדיאל הכושל שלהם.

גאורגיה - אסטוניה 1:2

המבחן הראשון של טימורי קצבאייה כמאמן נבחרת גאורגיה עבר בהצלחה, עם ניצחון דרמטי בדקות הסיום. לבאן קוביאשווילי העלה את הגאורגים ליתרון בתוספת הזמן עם פנדל מוצלח שבגינו גם הורחק ראיו פירויה האסטוני. למרות החיסרון המספרי אטס פוריה הצליח להשוות בדקה ה-82 , אבל המילה האחרונה הייתה שייכת לדויד סיראדזה, שכבש שער ניצחון בדקה ה-90.

מלטה - פינלנד 2:1

הנבחרת הקיקיונית של בית ו' ניסתה להפתיע את פינלנד, למרות קמפיין מוקדמות איום ונורא בו צברה נקודה אחת בלבד. מלטה אפילו עלתה ליתרון בדקה ה-17 משער של מיכאל מיפסוד, אך במחצית השנייה הצליחה האורחת לעשות מהפך תוך ארבע דקות, כשרומן ארמנקו כבש בפנדל בדקה ה-66 והרמאני וורינן השלים בדקה ה-70. פינלנד, שבחנה הרבה שחקנים כחלק מתהליך חילופי דורות שעוברת הנבחרת, יכולה לחייך בסיום.

משחקים נוספים:

חוף השנהב - דרום קוריאה 2:0
לדרום קוריאה: דונג גוק לי (4), טאי הווי קוואק (90)

בוסניה - גאנה 1:2
לבוסניה: ולאד איביסיביץ' (40), מיראלם פיאניץ' (65)
לגאנה: סאלי מונטארי (22)

אלג'יריה - סרביה 3:0
לסרביה: מרקו פאנטליץ' (13), זדראבקו קוזמנוביץ' (54), זוראן טוסיץ' (64)

ארמניה - בלארוס 3:1

סלובקיה - נורבגיה 1:0
לנורגביה: מורטן מולדסקרד (67)

טורקיה - הונדורס 0:2
לטורקיה: גנגור (41), המיט אלטינטופ (55)

הונגריה - רוסיה 1:1
להונגריה: ואנצאק (39)
לרוסיה: דיניאר ביליאלדינוב (59)

שוויץ - אורוגוואי 3:1
לאורוגוואי: דייגו פורלאן (34), לואיס סוארז (49), אדיסון קבאני (87)
לשוויץ: גוחאן אינלר (פנדל, 29)

פולין - בולגריה 0:2
לפולין: יעקוב בלשצ'יקובסקי (43), רוברט לוונדובסקי (62)

וויילס - שבדיה 1:0
לשבדיה: יוהאן אלמנדר (44)

סקוטלנד - צ'כיה 0:1
לסקוטלנד: סקוט בראון (62)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully