וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנטון קזרנובסקי חתם בעירוני רמת גן

2.3.2010 / 15:55

הפורוורד-סנטר המוכשר ששיחק בעתודה בשנת 2004, חוזר לישראל אחרי שלוש עונות בגרמניה וינסה להציל את ר"ג מירידה

עירוני רמת גן הודיעה היום (שלישי) על החתמתו של הפורוורד-סנטר הישראלי אנטון קזרנובסקי עד לסיום העונה. זוהי למעשה ההחתמה השנייה של הקבוצה מאז מינויו של המאמן יניב בורגר במקומו של דני גוט בתחילת הסיבוב השני, כאשר ההחתמה הראשונה הייתה הגעתו של הפנמי גארי פורבס שעד כה מציג יכולת טובה. קזרנובסקי ינסה להציל את רמת גן מהירידה כשיצטרף למתאזרח כריס ווטסון, הישראלי איציק אוחנון והאוסטרלי ג'וליאן קאזו בקו הקדמי של הקבוצה.

קזרנובסקי (24, 2.06), יליד מוסקבה, הוא אחיו של אבי, בוגר נבחרת העתודה של שנת 2000, והיה שותף בעצמו למדליית הכסף של נבחרת העתודה בשנת 2004. קזרנובסקי גדל במחלקת הנוער של מכבי תל אביב, ובעונת 2003/4 אף זכה לשחק מעט בשורות הקבוצה הבוגרת לפני שעבר לרמת השרון של מיקי ברקוביץ'. את שתי העונות הבאות העביר קזרנובסקי בציפייה לדקות משחק בגליל עליון, אך לא קיבל הזדמנות ובסוף עונת 2005/6 עבר להפועל חולון ועלה עמה לליגת העל.

בעונת 2006/7 הגיע לראשונה לגרמניה חתם במדי קבוצת ליץ' מהליגה השנייה וקלע 10.6 נקודות והוסיף 5.5 ריבאונדים למשחק. לקראת סיום העונה קיבל הזדמנות במדי גיסן, מהליגה הראשונה, אך לא קיבל הזדמנות גדולה מדי. בעונת 2007/8 שיחק קזרנובסקי במדי היירמר מהליגה הרביעית, כשלקראת סיום העונה עבר לבאיירן מינכן מהליגה הרביעית ועזר לה לעלות לליגה השלישית. החל מהעונה שעברה משחק קזרנובסקי במדי קרלסוהה מהליגה השנייה בגרמניה, כאשר העונה ב-19 משחקים רשם 7.5 נקודות ו-5.2 ריבאונדים למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully