וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זו מלחמת גרילה חדשה"

בפריס סן ז'רמן לא נרגעו עדיין מהתפרעויות הקהל מול מארסיי, והחליטו לא למכור כרטיסים לאוהדי הקבוצה למשחקי החוץ שלה

האלימות בכדורגל הצרפתי ממשיכה לגאות עוד ועוד, כאשר לאור האירועים האחרונים החליטה היום (שלישי) הנהלת קבוצת פריס סן ז'רמן לא למכור לאוהדיה כרטיסים למשחקי החוץ של הקבוצה, זאת במטרה לשמור עליהם.

ההודעה הבלתי שגרתית של המועדון הגיעה לאחר שאוהד הקבוצה סבל מפגיעת ראש קשה לאחר היתקלויות בין קהל הקבוצה לאוהדי מארסיי, לפני משחק הליגה בין שתי הקבוצות ביום ראשון האחרון בעיר האורות, בו הביסו האורחים את הקבוצה מהבירה 0:3.

"האלימות הגואה הביאה לתחילתה של מלחמת גרילה חדשה שמתנהלת ברחובות צרפת", נמסר בהודעה שהוציא יו"ר המועדון מהבירה, רובין לפרו. "עד להודעה חדשה לא נמכור כרטיסים לאוהדינו למשחקי החוץ של הקבוצה. זו החלטה מרחיקת לכת וקשה, אבל אני צריך להבטיח את שלומם של האוהדים שלנו".

בתקרית הקשה שהתרחשה ביום ראשון, אחד מאוהדים החוליגנים של הקבוצה (Kop of Boulogne) נפגע קשה בראשו ונמצא מאז בתרדמת. שבעה אנשים שנעצרו עקב ההתפרעויות במהלך המשחק נגד מארסיי נתונים עדיין תחת מעצר.

כזכור, האירוע הקשה ביותר בהקשר לאוהדי פריז סן ז'רמן התרחש בנובמבר 2006, אז ירה שוטר צרפתי והרג אוהד של הקבוצה מאותה חבורה חוליגנית, במטרה להגן על אוהדי הפועל תל אביב לאחר משחקן של הקבוצות במסגרת שלב הבתים של גביע אופ"א.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully