וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנבחרת שלכם על המסך

גולשי וואלה! ספורט, שמסתובבים בתחושה שאין הערב שום משחק שמעניין אותם, פנו אלינו בבקשה: "תמצאו לנו משהו שיכול לעניין אותנו ברביעי בסביבות השעה 21.00 על המרקע. אם אפשר כדורגל, ומשהו שקשור לישראל, כי אנחנו לא מודעים למשהו כזה". תתפלאו, אבל מצאנו

בעקבות היעדרותה מהמסכים של ליגת האלופות, לוואלה! ספורט הגיעו בימים האחרונים אינספור פניות בבקשה לעזרה: מה עלינו לעשות ביום רביעי בערב? איזה משחק כדורגל ימלא את זמננו? בירור קצר העלה כי חובבי הכדורגל הישראלים שמחפשים אחר אירוע ספורטיבי מעניין לצפות בו בסביבות השעה 21:00, יגלו שלל מפתיע של אופציות. מי שמחפש קבוצות ונבחרות שאנו אוהבים ומכירים, מי שמחפש שילוב של כדורגל בינלאומי עם תשוקה ונשמה, מי שמחפש שחקנים שהצלחתם חשובה לנו – ימצא את זה בקלות בשלל הערוצים, עם ים של אפשרויות.

1. שוויץ - אורוגוואי (21:15)
הנה נבחרת אטרקטיבית ומהנה כמו שוויץ, עם עבר ומסורת מרשימים ועתיד מבטיח לא פחות, ומצד שני ניצבת לה אורוגוואי מלאת התשוקה. שתיהן יהיו במונדיאל, שתיהן מתייחסות לכדורגל במלוא הרצינות, שתיהן מרוכזות וממוקדות מטרה, לשתיהן יש מאמן.

2. גרמניה - ארגנטינה (21:45, ספורט2)
הוא כוכב העבר הגדול, כישרון ענק על הדשא שהתקשה לשחזר את ההצלחה מחוצה למגרש, אבל עכשיו הוא קיבל את הצ'אנס וכל העיניים ממוקדות רק בו. לא, אין מדובר בפרשן, אלא במאמן.

כדורגל בינלאומי במיטבו

3. אנגליה - מצרים (22:00, ספורט2)
מצד אחד ניצבת נבחרת שלא רק חושבת שהיא המציאה את הכדורגל, אלא אחת שיודעת שזו האמת. מהצד השני ניצבת נבחרת אפריקאית שלא רק מביטה לצדדים ומזלזלת בכל שכנותיה, אלא גם יודעת שהיא צודקת.

4. איטליה - קמרון (21:45)
באיטליה, בניגוד למקומות אחרים, פיטוריו של רוברטו דונאדוני מתקבלים בטבעיות, גם אם הוא הוביל את הנבחרת לרבע גמר היורו, ואפשר להבין למה מתייחסים אליו בהתנשאות. בקמרון, בניגוד למקומות אחרים, יודעים להעריך מאמן אירופאי צעיר ושאפתן כמו פול לה גואן, שמתקבל בהערצה, זוכה לאמון ומצליח להחזיר את האריות למונדיאל. הקרב ביניהן אמור לעניין את כולנו.

5. בלגיה - קרואטיה (21:45, ערוץ 5)
בית 6 במוקדמות יורו 2012 מציג כמה פייבוריטיות ברורות להעפלה לאליפות אירופה, כמו יוון, לטביה וקרואטיה, ולעומתן כמה נבחרות קיקיוניות, שמתעסקות בטחינת מים ובקשקושים יומרניים. אין ספק, מי שאוהב כדורגל, רוצה לראות משחק מהנה ומשום מה מגלה עניין בבית 6, כדאי שיבחר במשחקה של קרואטיה.

לא רק כדורגל

6. מארוסי - ברצלונה (20:15)
אבל למה לבחור מלכתחילה בכדורגל? למה לא לבחור בענף שהביא כבוד לספורט הישראלי? למה לא לצפות במשחק כדור שבו נציגינו משתלבים בשלבים הגבוהים? הרי מעולם לא נבהלנו מספורטאים מגושמים שמרוויחים הרבה יותר מדי ומשחקים מול יציעים ריקים.

7. אלקטרה רמת השרון - מכבי רמת חן (20:10, ערוץ 33)
בואו נודה באמת: אם אתם רוצים לראות גרסה אלטרנטיבית של הדבר האמיתי, אם אתם רוצים לראות משחק שאתם אוהבים שמבוצע על ידי ספורטאים עם נחיתות פיזית, אם אתם רוצים לראות ענף מקצועי שמשדור בהילוך איטי, בלי מעוף, בלי מהירות ובלי טכניקה – תצפו כבר בכדורסל נשים.

8. ריאדה על חמיסה (21:00, ערוץ 5)
אומנם מדובר בשידור החוזר של תוכנית הספורט בערבית, אך זה בהחלט עדיף על שאר האופציות על המסך: יש פעמים בהן עדיף רק להסתכל על הדמויות מברברות ומקשקשות, ולא להבין את השפה.

9. ביליארד (ESPN, 21:00)
אומנם אין מדובר בענף הפופולרי בעולם, אבל בישראל יהיו רבים שיסתפקו בצפייה בסנוקר, ביליארד או פול, או למעשה, בכל משחק שבו יזכו לראות את המחזה הנדיר של כדור צולל לתוך הרשת.

10. שיט (יורוספורט, 21:30)
אף אחד לא יודע את החוקים בענף, ההתרחשויות מעט מוזרות, אבל דבר אחד בטוח, הוא נותן תקווה: אולי יום אחד נפליג מפה, רחוק רחוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully