וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגן: "בטוח שגלבאן יישאר בבני יהודה"

בעלי בני יהודה מתחיל לחשוב כבר על העונה הבאה. הקשר הניגרי איבנבו איקצ'וקו ברטולומיו התחיל להיבחן בקבוצה

הקשר הניגרי איבנבו איקצ'וקו ברטולומיו שהגיע לתקופת התרשמות של כשבועיים במועדון, ערך הבוקר (שלישי) אימון ראשון במדים הזהובים. ברטולומיו בן ה-24 מתנשא לגובה של 1.76 מ' ומכונה "היתוש" (מוסקיטו), בשל מידות גופו הצנום. ברטולומיו שיתף בעבר פעולה עם דלה איינוגבה, שוערה הניגרי של הקבוצה בקבוצת איינמבה בליגה הניגרית למשך עונה אחת. "קשה להתרשם אחרי אימון אחד על יכולתו של שחקן, זה לא יהיה רציני לתת חוות דעת כבר עכשיו, נחכה לראות אותו בשבועיים הקרובים", אמר מאמן בני יהודה גיא לוזון בהתייחסו לקשר הניגרי. גם אם ירשים הקשר הוא יילקח בחשבון רק לקראת העונה הבאה.

מאימון הבוקר שערכה הקבוצה לקראת משחק הבית הקרוב נגד הפועל רמת גן ביום ראשון בבלומפילד, נעדרו דין מורי שנמצא בסגל הנבחרת הבוגרת, הקשר הפצוע לירוי צעירי שמטופל במסגרת הנבחרת הצעירה אליה זומן ומתכנסת לקראת המשחק נגד רומניה מחר. הקשר מהראן ראדי נעדר אף הוא מהאימון בשל כוויה בידו, שנגרמה לאחר שראדי ניסה לבדוק בעיה כלשהי ברכבו ואז התפוצץ עליו צינור של מים רותחים באחד מחלקי המנוע. ראדי נחבש בידו וצפוי לחזור מחר להתאמן עם הקבוצה.

למרות המשימות החשובות שנותרו בליגה ובגביע, בבני יהודה כבר מתחילים לתכנן כעת את העונה הבאה. יושב הראש חזי מגן נשאל לגבי עתידו של הקשר הארגנטינאי פדרו גלבאן בקבוצה לקראת העונה הבאה ואמר היום ל"וואלה ספורט": "המטרה היא לשמור על הרוב המכריע של הסגל לקראת העונה הבאה ובוודאי שאנחנו מאוד רוצים שפדרו יישאר בבני יהודה. הוא מרוצה מהקשר הזה, אנחנו מרוצים ואני בטוח שפדרו גלבאן יישאר בבני יהודה גם בעונה הבאה."

גלבאן מסיים את חוזהו בתום העונה ובהנהלת המועדון מנסים להגיע להסכמות כספיות עם קבוצת חימנסיה הארגנטינאית לה שייך השחקן. יש לציין כי נכון לעכשיו לא נחתמו דברים בין בני יהודה לקשר עצמו אולם גלבאן כבר הביע את רצונו להישאר בקבוצה עונה נוספת ובהנהלת המועדון מאמינים שכך אכן יהיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully