וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארון ראמזי ייעדר בין חצי שנה לתשעה חודשים

שחקן ארסנל, ששבר את רגלו, יחל תהליך שיקום ארוך. מאמן נבחרת ווילס ג'ון טושאק: "באופן מפתיע, יש לו מצב רוח טוב"

ארון ראמזי, שחקנה של ארסנל, ייעדר לתקופה של כחצי שנה עד תשעה חודשים מהמגרשים, כך מסר מאמן נבחרת ווילס ג'ון טושאק. עם זאת, הוסיף טושאק: "ישנם גם כאלה בארסנל שאמרו זה יכול לקחת תקופת זמן ארוכה יותר".

כזכור, ביום שבת האחרון שבר ראמזי את רגלו במשחק הקבוצה בליגה נגד סטוק סיטי. ראמזי נפגע מתיקול גס של ריאן שואוקרוס במרכז המגרש. המראה הקשה של רגלו השבורה של ראמזי גרמה לכל השחקנים בכללותם לעצב רב ותדהמה, כאשר שואוקרוס עצמו, שספג כרטיס אדום, ירד מהמגרש כשהוא בוכה לאחר שהבין את חומרת הפציעה.

ראמזי הועבר לבית חולים בלונדון, שם ישהה שני לילות נוספים. "באופן מפתיע, יש לו מצב רוח טוב", אמר טושאק על השחקן, לאחר ששוחח עימו בעקבות התקרית אותה הגדיר: "אחת כזו שגורמת לך לרצות להקיא". טושאק, שמכין את הנבחרת לקראת פתיחת מוקדמות יורו 2012, לא בונה כרגע על ראמזי בן ה-19. "אנחנו מתחילים לחשוב על המוקדמות בלעדיו, אם הוא יחזור עד תחילת המשחקים זה רק יהיה בונוס".

בארסנל, בניגוד לטושאק, לא רצו לנקוב בתקופה זמן אחריה ישוב ראמזי למגרשים והסתפקו רק לומר שהוא גמר את העונה הנוכחית. ארסן ונגר כמובן מזועזע עדיין מהמקרה. "לא ראיתי הרבה תאקלים רעים, אבל זה היה בהחלט אחד מהם, והוא גרם לי כמובן צער רב, הרבה לאור העובדה שזה קרה לשחקן צעיר בן 19".

רמזי יוכל לשאוב עידוד משחקן אחר של הקבוצה, אדוארדו דה סילבה, שעבר פציעה מחרידה בדיוק לפני שנתיים. כזכור, הקרואטי ממוצא ברזילאי של ארסנל תוקל על ידי מרטין טיילור מבירמינגהאם ושבר את הקרסול. אדוארדו נעדר לתקופה של כתשעה חודשים, אלא שלאחר מכן שב לכושר מלא וחזר לככב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully