וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול ישראל: תל אביב מוכנה לפלייאוף

סיכום השבוע: הסייברס הביסו את באר שבע 12:38 במשחק לפרוטוקול, ביג בלו ליונס הסתבכו לאחר הפסד למודיעין

במחזור האחרון של ליגת התאקל בישראל שיחקו שתי המובילות, אך רק אחת מהן, מייקס פלייס תל אביב, הראתה שהיא מוכנה לפלייאוף. במשחק הראשון במחזור, שנערך תחת גשם נוראי, ניצחו הדנסינג קאמל פיונירס את ביג בלו ירושלים 2:26, עם הגנת ברזל שהזכירה מדוע הפיונירס היו אלופים בשנה שעברה. עם ששה איבודי כדור והצגת התקפה נוראית, ביג בלו הפסידה בפעם השנייה ברציפות. הפיונירס נראים כמי שמוכנים לקרבות של הפלייאוף בעוד שביג בלו, שהתחילו את העונה עם מאזן של 1:6, יצטרכו להתאמץ לשמור על המקום שני במשחק האחרון של העונה, בדרבי ירושלמי מול פאפגאיו קינגס.

המשחק השני במחזור נערך לפרוטוקול בלבד, כשמייקס פלייס תל אביב הביסואת הנחיל השחור מבאר שבע 12:38, ועם מאזן של 1:9 נראים הפייבוריטים לזכות בתואר הראשון שלהם העונה.

במחזור הקרוב, שינעל את העונה הרגילה ישוחקו שני משחקים – באר שבע תארח את דנסינג קאמל פיונירס (מוצ"ש 20.45), שתגיע בניסיון לשפר עמדות לקראת הפלייאוף, ובירושלים תיערך מלחמת עולם, כשהקינגס ינסו לנשל את ביג בלו מהמקום השני (יום חמישי, 19.00 בקראפט).

לקראת פתיחת הפלייאוף המצב בטבלה הסתבך. אם הקינגס ינצחו את ביג בלו, שלוש קבוצות (ביג בלו, הקינגס והמורדים מיהודה) יסיימו עם מאזן שווה של 4:6. במקרה כזה, מה שיקבע את המיקום הסופי הוא יחס הניצחונות-הפסדים של שלושת הקבוצות. אם הקינגס, שהפסידו למורדים אבל ניצחו את ביג בלו פעמיים, ינצחו, הם יקפצו למקום השני ויזכו למנוחה לקראת משחקי חצי הגמר. ביג בלו ירדו למקום השלישי וייאבקו על מקום בחצי גמר מול דנסינג קאמל פיונירס, בעוד שהמורדים ישחקו מול חיפה על הזכות לשחק בחצי הגמר השני. אם ביג בלו ינצחו, הטבלה הנוכחית תהיה גם הטבלה בסיום העונה, הקינגס יצטרכו להתמודד מול חיפה והמורדים ישחקו מול מודיעין.

קצת מבלבל? בואו לצפות במחזור האחרון של הליגה, ביום חמישי באצטדיון קראפט בירושלים, כדי לראות איך העונה הרגילה בליגת התאקל בישראל תסתיים.

הטבלה:

1. תל אביב סייברס 1:9
2. ביג בלו ליונס 3:6
3. מורדי יהודה 4:6
4. ירושלים קינגס 4:5
5. חיפה אנדרדוגס 6:4
6. מודיעין פיונירס 6:3
7. הנחיל השחור באר שבע 9:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully