וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מראדונה: "ארגנטינה רוצה גיבורים חדשים"

בעוד 100 ימים יפתח המונדיאל, ומאמן האלביסלסטה יודע שאחרי 24 שנים הגיע הזמן לזכות. פאסטורה מופתע מזימונו

היכונו, היכונו. הספירה לאחור החלה. ב-11 ביוני יפתח המונדיאל בדרום אפריקה וזה בדיוק בעוד 100 ימים מהיום, כך שכבר אפשר להכין את טבלאות הייאוש לקראת האירוע המכונן של השנה ושל הכדורגל העולמי. חגיגות השמחה של נבחרת איטליה בקושי הספיקו להתפוגג מאז המונדיאל הנהדר בגרמניה 2006, וכבר אנחנו בפתחו של טורניר חדש.

נבחרת ארגנטינה, כמו תמיד, מכוונת גבוה, כלומר זכייה בגביע העולם לאחר שלא עשתה זאת מאז 1986. אז כזכור, מי שהוליך אותה לזכייה היה לא אחר מאשר דייגו מראדונה, על המגרש, וכעת הוא רוצה לעשות זאת מהקווים.

ארגנטינה מתכוננת למשחק הידידות שלה נגד גרמניה, ומראדונה ממשיך לצאת בהצהרות מפוצצות, מבלי שהוא שוכח כמובן להתייחס לחבריו העיתונאים: "המטרה שלנו היא לזכות בגביע. העם תומך בנו, אנחנו צריכים להשאיר את העיתונאים מאחורינו, וזה ייתן לנו כוח רב, כפי שקרה לנו במקסיקו 1986.

"אני רוצה שלנבחרת ארגנטינה יהיו גיבורים חדשים. אני רוצה להחזיר את הגביע למדינה שלנו כי כבר לא עשינו זאת 24 שנים", הוסיף המאמן העגלגל, שאף הצהיר כי "80 אחוז מהסגל של הנבחרת למונדיאל כבר סגור, בעוד ה-20 אחוז הנוספים ייקבעו בקרוב".

פאסטורה: "זה יהיה משחק החיים שלי"

מי שהיה מאוד מופתע מזימונו לסגל האלביסלסטה למשחק הידידות שלה נגד גרמניה הוא חאבייר פאסטורה (20). עם זאת, שחקנה של פאלרמו אינו יודע אם הוא ישחק במשחק.

"אני יודע שאני בכושר טוב כרגע", אמר פאסטורה, "אבל לא ציפיתי לקבל זימון לנבחרת עדיין. הייתי אומר שהסיכויים שלי לשחק הם 50 אחוזים. אני מקווה לשכנע את המאמן דרך משחקי ההכנה הללו.

"עבורי, זה יהיה משחק החיים שלי, אבל אני מקווה להיות רגוע ולעשות את מה שאני יודע בצורה הכי טובה שאפשר. אחר כך אני אדע בצורה טובה יותר אם יש לי סיכוי להיכלל בסגל למונדיאל", חתם הארגנטינאי הצעיר את דבריו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully