וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעים: "אין לי בעיה לעזוב עם קוריס"

מאמן הפועל רמת גן קשר את עתידו לזה של הבעלים, ששוקל לעזוב בשל העומס. מחפוד על ה-0:0: "לא יצרנו מצבים"

הפועל רמת גן והפועל פתח תקוה נפרדו הערב (שני) ב-0:0, שהותיר את שתיהן צמודות במקומות 12-13. "אני מרוצה מהיכולת ומאוכזב מהתוצאה", סיכם מאמן רמת גן יובל נעים. "זה היה אחד המשחקים הטובים שלנו, אבל זה לא נותן לנו יותר מדי נקודות. אנחנו מנסים לשחק כדורגל בכל משחק והנקודה הזו לא מספקת אותי. אם מגיעים לארבעה חמישה מצבים מול השוער, צריך להבקיע לפחות שני שערים. אנחנו מנסים לקחת נקודות בכל מגרש ולא תמיד זה מצליח. שיחקנו מול קבוצה מהליגה שלנו, שיחקנו יותר טוב, עמדנו טוב על המגרש וזה לא הספיק. כי אם הגענו לשלוש הזדמנויות מצוינות בחצי הראשון ולא הבקענו, אז אני מתחיל לחשוש שנספוג גול ונפסיד את המשחק. במשחק כזה טוב שלנו היינו ראויים לקבל שלוש נקודות".

נעים התייחס לפרסומים בתקשורת אודות הבעלים ירון קוריס ששוקל את דרכו במועדון לקראת העונה הבאה ואמר: "מי שיגיד שזה לא משפיע על השחקנים, לא קשור לכדורגל. השחקנים ערים לכל מה שקורה כאן בקבוצה. אנחנו מנסים, וזה לא תמיד זה קל, לשים את הדברים בצד. השחקנים נתנו מעצמם הכל ומגיע להם שאפו. השחקנים כאן מתמודדים עם המון דברים, עם המון קשיים מקצועיים והרבה קשיים אחרים. צריך לתת מילה טובה לרפי כהן שאחרי תקופה ארוכה ייצב את ההגנה ושידר ביטחון. אם נמשיך ככה, אין לי ספק שאנחנו נשמח בסוף העונה".

נעים מלווה את קוריס כבר ארבע עונות וחצי והתייחס לדברים שאמר הבעלים, לגבי הקושי בהתמודדות עם קללות האוהדים ונטל אחזקת הקבוצה לבד עם ניר ארקין: "ברור שאני יודע בדיוק מה עובר על ירון. הוא נתן כאן לקבוצה דברים ברמות שאי אפשר לתאר וכמו שהוא אמר, הוא כבר התעייף ואני חושב שהגיע הזמן לכוחות חדשים במועדון. אם ירון יעזוב לא תהיה לי שום בעיה ללכת איתו. אנחנו עברנו כאן ארבע וחצי שנים מתישות. הוא ואני זה החלק הארי של המועדון והכל נופל על הכתפיים שלנו ושל ניר ארקין ואנחנו בסך הכל בני אדם ומתעייפים. יש המון לחצים, נקווה שנצליח לשים הכל בצד ולהשאיר את הקבוצה בליגה. זו המטרה העיקרית, אחרי זה אלוהים גדול".

מאמן הפועל פתח תקוה אלי מחפוד סיכם את המשחק: "בחצי הראשון בכלל לא הגענו למשחק. רמת גן הגיעו למספר מצבים ויוסי שקל הציל כמה כדורים. במחצית השנייה השתפרנו ונראנו קצת יותר טוב. אנשים צריכים להבין שקבוצת תחתית משחקת עם המון לחץ ומתח והפעולות הפשוטות לא מצליחות. אני חושב שחסרנו הערב שחקן מאוד משמעותי, ג'ונתן אסוס, שבעצם זה השחקן שבולם את כל התקפות היריב והיום היינו מאוד חשופים בהגנה ורמת גן הגיעו בקלות לשער שלנו. לא יצרנו מצבים ואלה היו הבעיות שלנו הערב".

מחפוד התייחס לשוער יוסי שקל שהצטיין והוסיף: "שקל בכושר טוב. תפקידו של כל שחקן שעולה ב-11 זה לתת את המקסימום. להשתדל להיות לא רק טוב אלא מצוין ויוסי היה מצוין היום. הוא מגלה יכולת טובה והוא עזר לנו לקחת נקודה. אני חושב שאנחנו במסע התאוששות וזה לא פשוט. צריך לעבור את התקופה הזו ולאגור כמה שיותר נקודות. אני מקווה שבסוף הליגה הסדירה יהיו לנו מספיק נקודות כדי שיהיה לנו מספיק אוויר להמשך המאבקים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully