וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורטסמות מציעה שירותי ייעוץ פיננסי לאוהדים

הקבוצה פירסמה מודעה באתר האינטרנט שלה, האוהדים מגחכים: "זו בדיחה חולנית". האם הגלייזרים יעזבו את יונייטד?

לא תאמינו מה השירות החדש שמעניק אתר האינטרנט של פומפי לאוהדיו: ייעוץ פיננסי. כן, למרות החובות האדירים של המועדון, שנאמדים בכ-70 מיליון ליש"ט, הוא מתיימר לייעץ לאחרים. מהמועדון השקוע מסרו שהשירות הוא "זרוע חדשה של המועדון כשהמטרה שלנו היא לתת ייעוץ לאוהדי הקבוצה ומשפחותיהם". לא זו בלבד שהמועדון נותן שירותי ייעוץ, הוא גם ממליץ על כרטיס האשראי "פורטסמות פ.צ".

למרות היומרה הגבוהה, את האוהדים זה הרבה פחות מרשים. "זו חייבת להיות בדיחה חולנית. איך הם יכולים לייעץ לנו אחרי כל מה שקרה במועדון?", אמר אוהד הקבוצה, "אם כבר זה צריך להיות הפוך".

ארבעה ימים אחרי שנכנסה באופן וולנטרי להליכי פירוק, מתברר כי פורטסמות לא תצליח להימנע מדיון בבית המשפט. כזכור, רשויות המס באנגליה הגישו תביעה לחיסול המועדון בשל חובות של 12.1 מיליון ליש"ט. בלית ברירה, ומחשש שבית המשפט העליון יסגור את המועדון שקיים 112 שנה, מינתה פורטסמות מפרק והמשמעות היא הקפאת כל ההליכים המשפטיים עד הגעה להסדר חובות עם הנושים. כעת מתברר כי רשויות המס באנגליה דורשות מבית המשפט לדון בתביעה נגד פורטסמות על אף העובדה שזו נמצאת בפירוק.

הדיון יתקיים מחר (שלישי) בשעות הצהריים והמפרק אנדרו אנדרוניקו נשמע מופתע מהחדשות ולא ממש הבין את הצעד המהלך הלא שגרתי של רשויות המס: "נצטרך להופיע בבית המשפט ואני לא מבין מה הסיבה. פעלנו לפי הפרוטוקול הרגיל של הליכה לפירוק ולכן אני לא מודאג. אנחנו מצפים שהעניינים יישארו כפי שהם".

עוד בשלישי אמורה הפרמיירליג להוריד לקבוצה פורמלית תשע נקודות. כידוע, על פי חוקי הליגה, קבוצה שנכנסת לפירוק זוכה מיידית לעונש הפחתה של תשע נקודות. למרות זאת, אנדרוניקו ואנשיו מקווים לשכנע את הנהלת הליגה שלא להפחית נקודות וכן יבקשו אישור מיוחד למכור שחקנים אחרי סגירת חלון ההעברות. בתוך כך, אמר היום איש העסקים הניו זילנדי, ויקטור קאטרמול, כי עדיין לא ירד סופית מהרעיון לרכוש את המועדון.

משפחת גלייזר: "המועדון לא למכירה"

משפחת גלייזר, בעלי מנצ'סטר יונייטד, הודיעה אמש (שני) שהמועדון לא עומד למכירה. הגלייזרים, נגדם מנהלים אוהדי השדים האדומים מחאה ארוכה על מנת שימכרו את המועדון, הוציאו את ההודעה לאחר שקיבלו מסרים מקבוצת אנשים בעיר שמכונים "האבירים האדומים" ומעוניינים לרכוש את הקבוצה תמורת מיליארד ליש"ט.

על פי הדיווחים, הקמפיין של האבירים האדומים עדיין נמצא בשלב מוקדם, אבל הרוח הגבית שיקבלו מקרן האוהדים של הקבוצה תקדם את העסקה בצורה משמעותית. חובותיה של היונייטד עומדים על 700 מיליון ליש"ט, לפי ההערכות. עדות ראשונה ומשמעותית על התקדמות העסקה ניתנה אמש, בפגישה שנערכה בין האנשים המעוניינים לרכוש את הקבוצה וביניהם בכירים בבנקים הגדולים באנגליה.

  • עוד באותו נושא:
  • פורטסמות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully