וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גודס: "פוחד שהערנו את הענק משנתו"

1.3.2010 / 21:20

מאמן ירושלים מתכונן לוולנסיה (19:00, 5+), אך מודאג כי ניצחון החוץ שיפר את הספרדים. ספאחיה: "יהיה משחק משובח"

מנהלת ליגת העל בכדורסל

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

"מגיעים למשחק כאנדרדוג"

שלב הטופ 16 של היורוקאפ ייכנס מחר (שלישי) להילוך גבוה במשחק בו תארח הפועל ירושלים את ולנסיה הספרדית (19:00, 5+). שתי הקבוצות נפגשו לפני כחודש בספרד, במשחק שפתח את שלב הבתים השני, וירושלים הדהימה במשחק מצוין בדרך לניצחון חוץ חשוב 75:79. במצב העניינים הנוכחי בבית, ניצחון של ירושלים יעלה אותה לשלב הבא מהמקום הראשון, ואילו הפסד של מעל 4 נקודות ישלח את הקבוצה אל המחזור האחרון כשהכרטיס לשלב השני כלל לא מובטח. הפסד של עד 4 נקודות, יעלה את הקבוצה אם תנצח בשבוע הבא בטורקיה את גלטסראיי.

בירושלים החלו את ההכנות למשחק רק היום, לאחר משחק הניצחון בליגה על בני השרון אתמול (72:76), בו ניסה המאמן, גיא גודס, לחלק את דקות המשחק בין שחקני הרוטציה הרחבה שלו. בקבוצה מודאגים מפציעתו של דיז'ון תומפסון, אך בטוחים כי יוכל לתרום את המנה הרגילה מול הספרדים. "הניצחון שלנו על קאזאן היה ניצחון גדול מול קבוצה גדולה", אמר גודס לקראת המשחק, "אבל עכשיו מגיעה עוד קבוצה גדולה עם מאמן גדול לירושלים, ולנסיה עם נבן ספאחיה. לא ציפיתי שזה יהיה הקרב על המקום הראשון, ואני פוחד שהערנו את הענק משנתו כשניצחנו אותם בספרד בסיבוב הראשון. אנחנו מגיעים למשחק כאנדרדוג, אבל יש לנו עדיין את היתרון שלנו, שזה הקהל שלנו".

ספאחיה: "יהיה משחק משובח"

הקבוצה הספרדית מגיעה למשחק אחרי ניצחון נאה ביום שבת על פואנלברדה של טל בורשטיין. בולנסיה יודעים שניצחון על ירושלים, בתוספת ניצחון ביתי בשבוע הבא על קאזאן יבטיח את עלייתה של הקבוצה מהמקום הראשון בבית, אך מנגד הפסד לירושלים יקבע כי המשחק מול הרוסים יהיה המכריע על העלייה מהבית. הסגל הרחב של ולנסיה כולל בעיקר ארבעה שחקנים מרכזיים: שחקני הפנים מאט נילסן וקוסטה פרוביץ', והגארדים המוכשרים רפא מרטינז ונאנדו דה קולו. בנוסף לחבורה הזאת גם ויקטור קלאבר המוכשר עולה מהספסל וצפוי להיות האקס פקטור מבחינתו של ספאחיה.

ספאחיה עצמו מודע לקושי וחשיבות ההתומדדות מחר בערב במלחה. "הולך להיות משחק מאוד קשה. ראינו את כל המשחקים של הפועל ירושלים. בבית הם משחקים טוב יותר, הקהל דוחף אותם ולוחץ. אני יודע כמה חשוב להם לנצח מחר, כי אחר כך הם יוצאים לגלאטסראי", אמר המאמן הקרואטי, אך מיהר להוסיף: "גם לנו זה חשוב, כי אם ננצח נהיה עם רגל וחצי בשלב הבא. יהיה משחק כדורסל משובח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully