וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זידאן: "אעדיף למות מלהתנצל בפני מטראצי"

שחקן העבר האגדי עדיין לא שכח את התקרית בגמר מונדיאל 2006: "אם אגיד שאני מצטער, אודה שדבריו היו נורמליים"

כבר שלוש וחצי שנים עברו, אך התקרית בגמר המונדיאל בין זינאדין זידאן ומרקו מטראצי מסרבת לדעוך סופית. כזכור, קפטן נבחרת צרפת לשעבר נגח בפניו של בלם נבחרת איטליה בהארכה של גמר 2006, לאחר שזה כביכול העליב את אימו, וצרפת נותרה בעשרה שחקנים ואיבדה את הגביע העולמי בפנדלים.

היום (שני) התראיין שחקן העבר הגדול לתקשורת בספרד, ונשמע נחרץ במיוחד לגבי הצד שלו בעימות. "כמובן שאני מתחרט על כך, אבל אם אגיד שאני מצטער גם אודה שמה שהוא עשה היה נורמלי, ועבורי זה לא היה נורמלי. דברים קורים על כר הדשא, אבל לא הייתי יכול לסבול את זה יותר. אמא שלי היתה חולה, היא היתה בבית החולים, אנשים לא ידעו את זה".

מאז קיץ 2006 לא השלימו זידאן ומטראצי, ואם זה תלוי בקשר הצרפתי האגדי, זה גם לא יקרה בעתיד. "אני מתנצל בפני הכדורגל, בפני האוהדים והנבחרת. אחרי המשחק הלכתי לחדר ההלבשה ואמרתי לשחקנים: "סלחו לי". אבל אליו לעולם לא אתנצל. אעדיף למות", אמר זידאן בנחרצות. "אם זה היה קאקה, בנאדם רגיל, בנאדם טוב, כמובן שהייתי מתנצל. אבל אם אבקש סליחה ממטראצי, אאבד מכבודי".

לבסוף, מכיוון שמדובר בתקשורת הספרדית, נדרש כוכב העבר של ריאל מדריד להתייחס לכוכבה הנוכחי של הבלאנקוס. "כריסטיאנו רונאלדו רוצה להיות הטוב ביותר, והוא אומר את זה, אבל אלה שני דברים שונים. הוא אומר את זה, קם מוקדם, מגיע שעתיים לפני לאימון ונשאר שם שש שעות. אנשים אומרים שהוא שוויצר, אבל הוא בחור טוב שעובד קשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully