וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמחי: "מחר תהיה ההצגה הטובה ביותר בספורט הישראלי"

יו"ר איגוד הכדוריד ממתין לחצי גמר הגביע בין מכבי ראשל"צ נגד הפועל ראשל"צ (21:15), ומכבי ת"א נגד אס"א ת"א (19:30)

"מחר תהיה ההצגה הטובה ביותר בספורט הישראלי, בין הקבוצות הטובות ביותר בכדוריד הישראלי", כך הצהיר היום (שני) יו"ר איגוד הכדורסל דורון שמחי, "האיגוד נכנס בקרוב לפעילות אינטנסיבית של הנבחרות, כשבאמצע מרץ נבחרת העתודה גברים של רוסיה תגיע למחנה אימונים עם העתודה של ישראל. אני מאמין שהביתיות תעזור לנו ושנצליח לעלות לטורניר הגמר של אליפות אירופה. זו המשימה שלקחנו על עצמנו ואני מאמין שנצליח לעמוד בה".

קפטן אס"א תל אביב איציק חליפי, קפטן הפועל ראשון לציון עידן מימון, קפטן מכבי ראשון לציון גלעד מאור, קפטן מכבי תל אביב מאיר פרוז'ן. ברני ארדוב
שני דרבים לוהטים. הקפטנים/ברני ארדוב

המשחק הראשון, שייערך ב-19:30, יפגיש לדרבי את אס"א קסטרו תל אביב ומכבי טירק תל אביב. "אס"א הציבה לעצמה בתחילת השנה מטרה, להתמודד על כל התארים ולשמור על הגביע, בו זכינו שנתיים ברציפות", אומר יו"ר מחזיקת הגביע דני טורקניץ, "ארבע הקבוצות הטובות בארץ הגיעו למעמד הזה ויהיו שני חצאי גמר מרתקים. עבור קהל הכדוריד זו הולכת להיות חגיגה. אנחנו נפגוש קבוצה שהתחזקה מאוד השנה וניצחה אותנו כבר פעם אחת. אני מאמין ומקווה שנוכל לנצח ולעלות לגמר".

מאמן מכבי תל אביב, אבי רש: "אמרנו בתחילת השנה שאנחנו נמצאים בתהליך שנכנס לשנתו הרביעית. בנינו קבוצה ראויה וחזקה מאוד השנה. הגענו לחצי הגמר כמו בשנה הקודמת, אז עכשיו אנחנו רוצים לעלות שלב ולהעפיל לגמר. יש לנו את הכלים והאמצעים, אבל אנחנו יודעים מול מי אנחנו מתמודדים, זו מחזיקת הגביע. יהיה משחק צמוד".

הגמר השני, שיחל בשעה 21:15, יפגיש לדרבי נוסף את מכבי 'צבר ספורט' ראשון לציון והפועל 'צרפתי ובניו' ראשון לציון. "קיבלנו את ההגרלה הכי קשה העונה, היה קשה מאוד במוצקין בשלב הקודם", אמר מאמן מכבי ראשל"צ, גלעד מאור. "אני מקווה שיהיה משחק ספורטיבי מחר. שני משחקי דרבי בחצי הגמר זה הטופ של הטופ. בלי לפגוע בדרבי של תל אביב, שמתחיל ליצור מסורת, דרבי בראשל"צ זה הדבר הכי גדול. יש חשמל באוויר בכל משחק כזה ואווירה שכל שחקן ומאמן רוצים להיות בה. אני מקווה שמחר ישתנו יחסי הכוחות משני משחקי הדרבי האחרונים".

קפטן הפועל, עידן מימון, טוען שלניצחון בדרבי במשחק הליגה האחרון (22:26) לא תהיה השפעה על חצי הגמר. "אין קשר בין המשחק מחר לניצחון בדרבי האחרון. צריך להפריד בין הליגה לגביע. בליגה יש אפשרות לתקן ובגביע כל הקלפים מונחים על השולחן, כשכל אחד יכול לנצח את השני. לי יש עשרה גביעים אישיים ומאוד מדגדג לי שוב להגיע לגמר ולזכות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully