וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו גם שמו של קאפלו נקשר ליובנטוס

השמועות רוחשות אחרי הפסד הזברות לפאלרמו, ו"טוטוספורט" מפרסם כי מאמן אנגליה עשוי לחזור למועדון אחרי המונדיאל

יובנטוס אינה יודעת רגע אחד של שקט העונה. אחרי שהגברת הזקנה הפסידה בביתה 2:0 לפאלרמו, הפסד ראשון מאז מונה אלברטו זאקרוני, פרסם הבוקר (שני) העיתון "טוטוספורט" האיטלקי ידיעה כי מאמן נבחרת אנגליה, פאביו קאפלו, עשוי להתמנות לתפקיד מאמן הקבוצה בתום משחקי גביע העולם 2010.

יובנטוס מתכננת מהפכה בניהולית בחודשים הקרובים, והשמועות סביב הקבוצה רוחשות באופן תמידי. רפא בניטז וצ'זארה פראנדלי הוזכרו כמועמדים לקבוצה, ובאיטליה יודעים לספר שמאמן אלופת העולם איטליה, מרצ'לו ליפי, עשוי להתמנות למנהל המקצועי של הביאנקונרי. שמועות, כאמור, לא חזרות.

קאפלו הצהיר לא אחת כי הוא מתרכז בנבחרת אנגליה ולא חושב על חזרה לאימון קבוצות, אולם לא שלל לחלוטין שום צעד לגבי עתידו. קאפלו עזב את יובנטוס אחרי פרשת הקאלצ'יופולי ב-2006, אחרי שזכה עם הזברות בשתי אליפויות, שנפסלו. לפי הנכתב ב"טוטוספורט", התחושה בקרב קברניטי יובנטוס היא שקאפלו הוא זה שיכול להצעיד את הקבוצה לימיה הגדולים באיטליה ובאירופה. ב"טוטוספורט" ציינו את יחסיו הקרובים של קאפלו עם אנדראה אניילי, בנו של נשיא יובה המנוח אומברטו אניילי, ואחד האנשים המשפיעים על מועדון הפאר האיטלקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully