וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני נבחרת אנגליה נגד טרי

המלחמה התדמיתית של ג'ון טרי נמשכת, הפעם הוא מאשים את בלאמי בצביעות. גרנט על פומפי: "הוכחנו שהכדורגל חזק מהכל"

אנגליה עדיין נסערת מאירועי השבת האחרונה, ועם כל הכבוד לכדורגל, עיקר ההתרגשות היא סביב פרשת לחיצת היד שלא הייתה בין ווין ברידג' לג'ון טרי, ולדבריו של קרייג בלאמי לפיהם אף אחד לא מופתע מהמעורבות שלו בפרשת הבגידה: "כל מי שבכדורגל ומכיר את טרי יודע איזה מין טיפוס הוא מחוץ למגרש".

טרי, שנאלץ לפרוש מתפקידו כקפטן נבחרת אנגליה בעקבות הפרשה, הגיב לדברים וטען כי בלאמי הוא צבוע. "מי שגר בבית זכוכית, שלא יזרוק אבנים", אמר טרי. בינתיים "מירור" טוען כי טרי ניצב בפני קרב תדמיתי לא פשוט בקרב שחקני נבחרת אנגליה, שסולדים מהמהלך שלו ותומכים בברידג', שמצדו פרש מהסגל.

מתברר כי בסגל האנגלי קיים "מחנה ברידג'", ומיד אחרי לחיצת היד שלא הייתה, חברי הקבוצה החליפו ביניהם מסרים קבוצתיים ברשתות החברתיות: "בפרצוף שלך טרי, ברידג' מצהיר מלחמה. אתה אגדה ווין".

"שחקנים מהנבחרת באו לברידג' ובירכו אותו על המהלך", סיפר מקורב לברידג', "יש מאבק קשה בין מחנות בנבחרת, ושחקנים לא מבינים למה אדם נחמד כמו ברידג' לא ייסע לדרום אפריקה, וטרי כן".

גרנט: "לא קל לבוא לעבודה"

אחרי עונש הפחתת הנקודות שספגה פורטסמות, הגיע ניצחון הליגה על ברנלי והמתיק לפומפי את סוף השבוע השחור מבחינתה. סיכויי ההישרדות של הקבוצה מעיר הנמל הדרומית קלושים, אך בפורטסמות ממשיכים בשגרה ומקווים להציג יכולת טובה במשחקי הגביע האנגלי, מפעל בו העפילה הקבוצה לרבע הגמר.

המאמן אברהם גרנט ממשיך להחדיר אמונה ותקווה בלב השחקנים והאוהדים, והיום (שני) קרא לשחקניו להיות ממוקדים בראיון לעיתון "דה ניוז" היוצא בפורטסמות. "בכל המשחקים שלנו הצגנו יכולת טובה, וכך גם נגד ברנלי", אמר המאמן הישראלי, "זה לא קל, לא קל לבוא לעבודה. קשה, אבל נמשיך להילחם. עכשיו נצטרך להיות שגרירי הכדורגל".

גרנט אמר לתקשורת האנגלית כי לא ידע כמה קשה מצבו הפיננסי של המועדון, שביום שישי נכנס להליך פירוק בהוראת בית המשפט האנגלי. "אפילו לא חלמתי על מצב כזה", אמר גרנט, "הייתה סיטואציה על המגרש, שחשבתי שאפשר לצאת ממנה, כל מה שהבטיחו לי לא קרה, זה היה מתסכל".

"הוכחנו מול ברנלי שהכדורגל חזק מהכול. אני מאוד גאה על מה שקורה במגרש, ומאוד עצוב ממה שקורה מחוץ למגרש. אני לא אוהב את המילה 'קורבן', אבל זה מאכזב. האוהדים נענשו על מעשיהם של אחרים", סיכם גרנט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully