וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייל רן: "אנדי אמר שהטוסטים זזו לו בארוחת בוקר"

קפטן הנבחרת אמר לגל"צ כי עדיין קיים חוסר בהירות באשר לקיום מפגש הדייויס עם צ'ילה: "יש בלבול גדול, לא יודע מה קורה"

חוסר הוודאות סביב מפגש הדייויס בין צ'ילה לישראל נמשך. עקב רעידת האדמה הקטלנית שפקדה את צ'ילה בסוף השבוע, לא ברור אם שתי הנבחרות יוכלו לקיים את המשחקים. מניין ההרוגים בצ'ילה הגיע ליותר מ-700 בני אדם והמדינה מנסה לשקם את ההריסות.

קפטן נבחרת ישראל אייל רן נמצא במיאמי ועוקב אחרי ההתפתחויות. בראיון לתכנית "נכון לעכשיו" בגלי -צה"ל אמר רן: "אנחנו עדיין במיאמי, הצלחנו לדבר עם אנדי רם שנמצא בסנטיאגו ועדכן אותנו, ואני מקווה שנחבור אליו ונתחיל להתכונן למשחק הזה".

"יש בלבול גדול, אף אחד לא יודע מה קורה, המצב שם לא ברור", הוסיף רן. "אני הבנתי שהמפגש עצמו לא נפגע, אבל יש שם עדיין רעידות אדמה קטנות, אנדי אמר שהטוסטים זזו לו בארוחת בוקר. המצב לא כל כך נעים, צריך לזכור את הבעיות שיש להם".

בימים אלה, בעקבות האסון שפקד את הצ'יליאנים וחוסר הבהירות סביב קיום המפגש, נבחרת הדייויס מפוזרת ברחבי העולם, ורן יודע שיהיה חייב הכנה מינימלית למשחקים, הכנה שבלעדיה לא יהיה ערך ספורטיבי למפגש. "נועם אוקון נמצא בניו יורק, הצלחנו קצת להתאמן ואני מאמין שמחר דברים יתחילו להתבהר", אמר רן. "המפגש אמור להסתיים ביום שני כך שלכל המאוחר הוא אמור להתחיל ביום שבת. שלושה ימים של אימונים אולי יספיקו לנו, אבל זה תלוי בנו. אם נגיע ביום שלישי, אולי אפשר יהיה לקיים את המפגש הזה, לפחות מבחינתנו. בסך הכל אנחנו לא יודעים מה קורה, אנחנו במקום טוב, אמנם אנחנו לא יחד כנבחרת ואנדי נמצא בסנטיאגו, וחלק מהצוות בבואנוס איירס, אבל לפחות לגבי המשפחה שלי ברור שצריך לייצג את המדינה בצ'ילה".

"אני לא דואג לגבי רעידות אדמה נוספות, אבל רוצה לדעת אם המפגש יתקיים או לא, ככה גם השחקנים ואני מאמין שגם הצ'יליאנים באותו מצב", סיכם רן, "הטניסאי מספר 2 שלהם, ניקולס מאסו, נמצא איתנו פה במיאמי, וגם הם כרגע לא יכולים להתכונן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully