וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווסטפאל: ”אני חושב שעמרי לפעמים נראה עייף”

כספי קלע 12 בניצחון הקינגס, ווסטפאל התייחס ליכולת שמציג לאחרונה הישראלי. כספי מאמין: ”נוכל לסיים חזק את העונה”

בפעם השנייה מאז תחילת 2010 שסקרמנטו משיגה שני ניצחונות רצופים. לפנות בוקר (שני) אירחו הקינגס את לוס אנג'לס קליפרס, ונקבו בקבוצה מעיר המלאכים על התבוסה שספגו ממנה בסטייפלס סנטר לפני עשרה ימים. סקרמנטו שלטה במשחק לכל אורכו, וניצחה 92:97. בעקבות הניצחון שיפרו הקינגס את מאזנם, העומד על 20 ניצחונות לעומת 39 הפסדים. הקליפרס, שספגו הפסד שני רצוף לאחר שלושה ניצחונות ביתיים רצופים, עומדים על מאזן של 24 ניצחונות לעומת 35 הפסדים.

עמרי כספי פתח, כהרגלו, בחמישייה, ולאחר מספר משחקים בהם לא הפגין יכולת גבוהה, הוא חזר לעצמו, למרות שיכולת הקליעה עדיין לא מלוטשת מאז פגרת האולסטאר. כספי תרם רק 6 נקודות בשני המשחקים האחרונים של הקינגס, אבל הפעם הפגין שיפור ביכולתו. הישראלי קלע 12 נקודות (4 מ-11 מהשדה, 1 מ-4 לשלוש, 3 מ-4 מהעונשין), הוריד 6 כדורים חוזרים, רשם 2 חטיפות, מסר אסיסט אחד ואיבד שני כדורים, ב-28:50 דקות משחק. את סקרמנטו הוליך טייריק אוואנס עם 22 נקודות ו-5 ריבאונדים, קארל לאנדרי הוסיף 18 ו-8 ריבאונדים וספנסר הוז קלע 16 ואסף 9 ריבאונדים. את הקליפרס הוליך כריס קיימאן עם 18 ו-11 ריבאונדים, כשדרו גודן מסייע לו עם 17 ו-8 כדורים חוזרים.

כספי עלה על לוח הקלעים שתי דקות וחצי לאחר הפתיחה כשקלע ליי-אפ, ובהמשך הוסיף עוד שתי נקודות בחדירה ושלשה, וסיים את הרבע הראשון עם 7 נקודות, כשהוא אחד מגורמי המפתח ליתרון 18:32 של הקינגס בסופו. בתחילת הרבע השני כספי לא מצא את הסל, והוחלף על ידי אוואנס, שיחד עם לאנדרי והוז, הובילו את סקרמנטו ליתרון 42:56 במחצית. בתחילת הרבע השלישי אוואנס ולאנדרי הבטיחו את יתרון הקינגס, כספי הוסיף סל שדה ושלוש נקודות מהקו, אולם הקליפרס צימקו וירדו בתום הרבע בפיגור 76:68. ברבע הרביעי כספי לא שיחק, וראה את אוואנס ולאנדרי דואגים לכך שהקינגס ינצחו 92:97 בזכות חדירה גדולה של אוואנס ונקודות מהקו של לאנדרי בדקת הסיום.

"אנחנו בטוחים שעמרי יתאושש מזה"

"הראנו יציבות", אמר מאמן סקרמנטו פול ווסטפאל בסיום, "אנחנו מבינים שעלינו להפוך לקבוצה עם הגנה טובה, והיו לנו שני משחקים רצופים בהם הצגנו הגנה טובה. אם ההגנה תהיה בכרטיס הביקור שלנו, יחד עם היכולת ההתקפית, נהפוך לקבוצת NBA שיכולה לנצח בכל מקום. עם התוספת של קארל לאנדרי בצבע אנחנו יכולים להפוך לכזאת".

ווסטפאל גם התייחס ליכולת של כספי: "אני חושב שעמרי לפעמים נראה עייף. אני מקווה שהחזרה למשחקי בית והעובדה שהמשחקים יהיו מרווחים יותר יאפשרו לו לחזור לכושר שאפיין אותו. יש לנו הרבה ביטחון בעמרי, ובגלל רוח הלחימה שלו, אנחנו בטוחים שהוא יתאושש מזה".

"לא נגיע לפלייאוף, אבל נוכל לסיים חזק את העונה", אמר כספי עצמו בסיום, "אנחנו מדברים על זה, והמאמן מנסה למקד אותנו בזה. אנחנו מנסים לבנות את עצמנו לשנה הבאה. נקווה לגמור את העונה עם 30 ניצחונות, כמעט להכפיל את מספר הניצחונות שלנו מהעונה שעברה, וכך יהיו לנו תקוות לעונה הבאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully