וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוקי קרח: קנדה ניצחה את ארה"ב בגמר

ארה"ב נאבקה וגררה את המשחק להארכה, אבל שער זהב של סידני קרוסבי קבע 2:3 לקנדה, והעניק לה את מדליית הזהב

אולימפיאדת החורף הנוכחית בונקובר היתה איכותית ומרתקת, והלילה (בין ראשון לשני) היא הגיעה לשיא, כשנבחרת קנדה, המארחת, פגשה את היריבה המרה שלה, ארצות הברית בגמר ההוקי קרח. מיליונים נצמדו אל המסכים כדי לצפות בהתמודדות בין שתי המעצמות, ובסיום חגגה קנדה פעם נוספת, כפי שהיא חגגה לא מעט בשבועות האחרונים, לא לפני שהיא מגיעה להארכה, בדרך לניצחון 2:3, ומדליית זהב נוספת לאוסף.

האמריקאים הגיעו לגמר אחרי שהרשימו מאוד כשדרסו בחצי את פינלנד (1:6), בעוד הקנדים דווקא התקשו מול סלובקיה. אלא שהגמר עצמו היה סיפור אחר. קנדה פתחה מהר מאוד, ועלתה פעמיים על הלוח, משערים של קורי פרי וג'ונתן טואוז. ארצות הברית נראתה מעט בהלם, אבל חזרה למשחק עם שער של ריאן קסלר. האמריקאים ניסו במהלך כל הרבע השלישי להשוות, אבל הקנדים התגוננו היטב. 24 שניות לסיום הצליח הבליץ האמריקאי להניב פירות, כשזאק פאריזה דוחק מקרוב את השיוויון, ושתי הנבחרות הלכו להארכה.

שתי הנבחרות ניסו בכל הכוח למצוא את שער הזהב שיעניק להם את הזכייה בטורניר, אבל 8 דקות מפתיחת ההארכה היתה ידה של המארחת על העליונה: סידני קרוסבי מצא את הרשת האמריקאית, ושלח את כל הנבחרת שלו אל הקרח לחגוג את הזכייה המתוקה במדליית הזהב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully