וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: חאטם בנשיקה

בן ארפה חזר למחוזות ילדותו בפריס, וכבש את הראשון ב-0:3 הגדול של מארסיי על פ.ס.ז' בקלאסיקו. 1:2 לאוקזר על ליל

בורדו מככבת בשנתיים האחרונות, לפני כן הייתה זו ליון ששלטה במשך שבע שנים, אבל הגדולות ההיסטוריות של הכדורגל הצרפתי הן עדיין, בכל מצב, פריס סן ז'רמן ומארסיי. הערב (ראשון) הגיעו התכולים מהדרום לפארק דה פראנס, ללא אוהדיהם שנשארו בבית בהוראת המשטרה מחשש להתפרעויות, והביסו 0:3 את פ.ס.ז' המאכזבת כדי לעלות למקום הרביעי ולחגוג את הניצחון הגדול ביותר שלהם בפריס אי פעם.

המארחים קיוו להתקדם לעבר החלק העליון של הטבלה ובעיקר לשמח את האוהדים בעזרת ניצחון ביתי על היריבה המרה, אך מארסיי מצויה בכושר מצוין עם חמישה ניצחונות רצופים בכל המסגרות וגם הערב היא לא עצרה. דידייה דשאן המשיך לתת אמון במתיו ולבואנה וחאטם בן ארפה אותם לא ספר בתחילת העונה, ושוב זה השתלם לו.

בדקה ה-15 היה זה בן ארפה, שגדל בפרברי פריס והשבוע קרא לפארק דה פראנס "הבית שלי", הגיע לכדור שנהדף מבעיטה חופשית של ולבואנה ובעט לרשת. גבי היינצה הארגנטינאי, שהיה סמל גדול בפ.ס.ז', כמעט כבש את השני עם נגיחה לקורה על סף סיום המחצית, אבל השער היה באוויר ולוצ'ו גונזאלס הארגנטינאי נעץ את המסמר בדקה ה-54. בנואה שיירו, המוזמן הטרי לסגל נבחרת צרפת, התכבד בשלישי בדקה ה-71 אחרי עוד מצב נייח, ומארסיי משלימה דאבל עונתי בקלאסיקו.

עוד הערב, ליל חזרה לליגה אחרי ההעפלה לשלב הבא בליגה האירופית וההגרלה המרתקת שזימנה לה מפגש עם ליברפול, אך ההרכב המשני שלה לא הצליח להשיג את הנקודות ורשם הפסד 2:1 לאוקזר. רוי קונטו הבקיע צמד עבור האורחים (19 -72), כשהבלגי אדן הזארד השווה זמנית (34). אוקזר שישית עם 45 נקודות, רק שתיים פחות מליל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully