וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוטמן: "אני מעריץ את השחקנים"

מאמן הפועל ת"א החמיא לשחקניו למרות היכולת החלשה ב-0:1 על סכנין: "ניצחנו בשיניים". מאיר כהן: "מקללים, משמע אני קיים"

ברני ארדוב

צילום וידאו: טל אנגלנדר
עריכה: עידן גוראל

הפועל תל אביב ניצחה הערב (ראשון) 0:1 את בני סכנין תוך הצגת יכולת חלשה. למרות זאת, הרבה חיוכים נרשמו בסיום. המאמן אלי גוטמן היה גאה בשחקניו ששיחקו משחק רביעי ב-10 ימים. אחרי המפגש הכפול עם רובין קאזאן וההצגה בדרבי התל אביבי, המאמן סלח על היכולת והסתפק בשלוש הנקודות. האדומים עסקו הערב גם בעתידו של ביברס נאתכו. הקשר, שעשוי לעזוב בסוף השבוע לקאזאן, ירד מהמגרש בדמעות של התרגשות וכל תשואות הקהל שצעק לעברו: "תישאר".

הפועל תל אביב סיימה את המשחק פצועה. דגלאס דה סילבה, ששיחק 90 דקות בכל אחד ממשחקי הליגה, מתח שריר ונאלץ לצאת בדקה ה-77. וואליד באדיר שבר את אפו.

"אני נלחם עד הרגע האחרון בשיניים כדי שביברס יישאר. הוא מייצג את הפועל תל אביב - חבורה של בחורים צעירים שסיימו היום משחק רביעי בעשרה ימים, ואיזה משחקים. כל הכבוד להם. הם ניצחו את המשחק הזה בשיניים, הביאו הרבה אופי, ואני מעריץ אותם. אלה בדיוק מסוג המשחקים שצריך לדעת לנצח, והגיע לנו לנצח היום, לא קיבלנו טובה מאף אחד. יצרנו מצבים, מול קבוצה שניצחה בחמשת המחזורים האחרונים", החמיא אלי גוטמן לשחקניו.

המאמן הוסיף: "אני מאושר היום, זה סוג המשחקים שידעתי לקראת מה אנחנו הולכים, מגיע צל"ש ענק לבחורים האלה. עברנו משחק משמעותי מול יריב שממעט לספוג וזה מה שחשוב". לגבי אי הכללתו של בויאן ורוצ'ינה הקרואטי אמר גוטמן: "אתם מכירים אותי מספיק טוב ויודעים שאצלי הכל מקצועי, כשיגיע לו לשחק, הוא ישחק.

כובש שער הניצחון ערן זהבי הוסיף: "ניצחון מתוק עם שער מתוק. ידענו לשמור על ה-0:1 כי גם משחקים כאלה צריכים לדעת לקחת. בסיבוב הקודם היינו מוציאים תיקו או מפסידים משחק כזה. אני מקווה שנמשיך באותה דרך ואסור לשכוח שמדובר במשחק רביעי ב-10 ימים. היינו עייפים במחצית השניה ואני שמח ששמרנו על שער היתרון".

נאתכו הנרגש התייחס לעתידו במועדון: "עדיין שום דבר לא סגור, בינתיים אני פה ואני עושה את העבודה שלי. אין שום התפתחויות כרגע, בואו נחכה עם הצהרות".

חן: "המקום שלנו בפלייאוף האמצעי"

בני סכנין נעצרה לאחר חמישה ניצחונות ליגה רצופים. המאמן מרקו בלבול לא התראיין בסיום בגלל צרידות. הקפטן מאיר כהן סיכם את ההפסד: "באנו במטרה להוציא נקודות, ידענו שהם יבואו קצת עייפים, אבל באנו לתקוף, לשחק את המשחק הרגיל שלנו ולהניע כדור. סגרנו אותם טוב, הם הגיעו לכמה מצבים במחצית הראשונה אבל במחצית השנייה אנחנו הגענו ליותר מצבים, והיינו יכולים להבקיע שער, אבל לא נורא".

כהן התייחס לקהל האדום שקילל אותו: "הקהל של הפועל תל אביב לא כל כך אוהב את מאיר כהן כבר 15 שנה, כי כל עוד אני השריד האחרון מבית שאן הם ימשיכו לקלל למרות שהייתי הכי טוב במשחק ההוא מול בית"ר ירושלים. הם מקללים אותי, אבל הם לא יודעים שהם בעצם מעודדים אותי, כי הם נותנים לי יותר מוטיבציה. כשמקללים אותי זה סימן שאני קיים".

טל חן הוסיף: "אנחנו מאוד מאוכזבים. תיקו היה משקף הרבה יותר את מה שהלך על כר הדשא. במחצית הראשונה נתנו להם יותר מדי כבוד ובמחצית השניה נראינו הרבה יותר טוב. אני מקווה שנסיים בפלייאוף האמצעי, שם המקום שלנו. מרקו בלבול עושה עבודה יוצאת מן הכלל. הוא נשאר רגוע גם כשאנחנו סופגים. הוא לא משתולל ולא יוצא מגדרו. הוא הביא את השינוי בסכנין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully