וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב ניצחה את בני סכנין 0:1

הפועל תל אביב נראתה עייפה ואפטית, אך הצליחה להשיג את ה-0:1 הקטן וניצחה את בני סכנין משער של ערן זהבי (34)

אחרי הקונצרט בדרבי וההדחה מהליגה האירופית, הפועל תל אביב לא הרשימה הערב (ראשון), אבל זה הספיק לה לניצחון דחוק 0:1 על בני סכנין במסגרת המחזור ה-24 בליגת העל. החבורה של אלי גוטמן נראתה עייפה, לא מרוכזת והציגה כדורגל נטול התלהבות, אך למזלה, בני סכנין לא ממש האמינה ביכולתה לצאת עם משהו מבלומפילד. שער אחד של ערן זהבי בדקה ה-34 הכריע את ההתמודדות ועצר את רצף חמשת הניצחונות הרצופים של סכנין.

שחקני הפועל תל אביב ערן זהבי, עמרי קנדה חוגגים שער. ברני ארדוב
העיקר הניצחון. זהבי וקנדה חוגגים/ברני ארדוב

הפועל תל אביב לא ממש הגיעה למשחק הערב. אולי בגלל היריבה הלא אטרקטיבית, אולי בגלל ריבוי ההתרגשות מהמשחקים האחרונים, האדומים נראו כבויים. למרות שליטה מוחלטת במרכז השדה, הפועל מיעטה לסכן את השער של מאיר כהן והגנת סכנין הסתדרה טוב מאוד עם שחקני ההתקפה של האדומים. אבל אז הגיעה הדקה ה-34. קנדה הגביה מימין, זהבי הסתנן ודחק פנימה מקרוב במה שהתברר כשער היחיד במשחק.

הכדורגל החלש נמשך גם במחצית השניה. הפועל תל אביב שלטה שליטה אופטית במרכז השדה, אבל הפעולות היו אנמיות ולא חדות, ומאיר כהן, שספג קללות ושריקות בוז מאוהדי הפועל תל אביב, לא נאלץ לעבוד קשה במיוחד. גם סכנין, שהגיעה למשחק עם רצף מרשים של חמישה ניצחונות ליגה רצופים, לא ניסתה מספיק בהתקפה. ג'קו ערפאת אמנם סיכן פעמיים בנגיחות, אבל הקבוצה של מרקו בלבול לא יצאה מספיק קדימה. המאמן שלח למערכה את לירן כהן וצ'טקוביץ', אבל קבוצתו המפוחדת לא ניצלה את היום החלש של יריבתה.

מלבד התוצאה, אין לגוטמן שום סיבות לחייך. הקבוצה שלו הזכירה את הפועל תל אביב ה"קלאסית", המשעממת, שמסתפקת ב-0:1 קטן. למאמן יש כעת שמונה ימים לאושש את שחקניו, לתת להם לנוח לקראת משחק הליגה נגד הפועל פתח תקוה והמשך המאבקים מול מכבי חיפה בליגה. סכנין הסימפטית מתרחקת מהפלייאוף העליון. ממש לא בטוח שזהו המקום הטבעי של בלבול ושחקניו.

מהלך המשחק

דקה 12: נאתכו ירה כדור מסובב מפינת הרחבה ומאיר כהן הדף ברגע האחרון לקרן. נאתכו הגביה את הקרן לראשו של דה סילבה שסחט עוד הדיפה מהשוער הוותיק.

דקה 34: גול! קנדה הכניס כדור מהאגף הימני, זהבי התגנב מאחורי ההגנה והרים את הרשת מחמישה מטרים. 0:1 להפועל תל אביב.

דקה 37: באדיר הרחיק רע לרגליו של צ'ה. הסלובני הגביה נהדר, אבל ערפאת הצליח לנגוח החוצה ממרכז תיבת החמש.

דקה 42: קרן של צ'ה נחתה על ראשו של ערפאת הפנוי, אניימה הדף את הנגיחה של החלוץ.

דקה 60: ורמוט פרץ לתוך הרחבה תוך שהוא משאיר את מגני סכנין מאחור, שכטר הפריע לו ובעט בעצמו לעבר השער, אך לא מצא את המסגרת.

דקה 72: ורמוט ירה כדור אדיר מ-17 מטרים וזיעזע את המשקוף. מרעי לא הצליח להגיע לכדור החוזר.

דקה 78: לירן כהן הגביה מימין, קאדו נגח מעל השער.

הרכב הפועל תל אביב: וינסנט אניימה, עמרי קנדה (דני בונדר, 82), דגלאס דה סילבה (זוראב מנטשאשווילי, 77), וואליד באדיר, גל שיש, אביחי ידין, ביברס נאתכו, גילי ורמוט, ערן זהבי, איתי שכטר (ויקטור מרעי, 70), מהראן לאלה.

הרכב בני סכנין: מאיר כהן, עלא אבו סאלח, פטי יא יא, טל חן, מהראן אבו ריא, חיים בנון, באסם גנאים (ג'ורג'ייה צ'טקוביץ', 59), חאלד חלאיילה (לירן כהן, 52), נסטיה צ'ה, קאדו, ג'קו ערפאת (אחמד קאסום, 66).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully