וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: באיירן סוף סוף בפסגה

לראשונה מזה כמעט שנתיים התמקמו הבווארים בראשות הבונדסליגה אחרי 0:1 על המבורג משער של פרנק ריברי

המחזור ה-24 בבונדסליגה נחתם הערב (ראשון) ובישר על חילופי מקומות בפסגת הטבלה. אחרי התיקו המאופס של לברקוזן אמש מול קלן, הייתה זקוקה באיירן מינכן לניצחון ביתי על המבורג כדי לתפוס את מקומה, ואחרי קרב לא קל היא עשתה זאת עם 0:1 קטן משער של פרנק ריברי, ששלח אותה למקום הראשון לראשונה מאז המחזור האחרון של עונת 2007/08, בו זכתה באליפות. במשחק השני של הערב ניצחה האלופה היוצאת, וולפסבורג, את האנובר 0:1.

באיירן מינכן - המבורג 0:1

אחרי תשעה ניצחונות רצופים נעצרו לואיס ואן חאל ולהקתו בדרבי מול נירנברג בשבוע שעבר, אך הפעם הספיקה לה הברקה אחת מהגאון הצרפתי שלה כדי להשלים את ההשתלטות על הפסגה. האורחים מהצפון לא התביישו ותקפו ללא הרף, אך סבלו מפציעתו של השוער פרנק רוסט, שלא היה יכול להמשיך והוחלף במחצית. אחרי ההפסקה נטלה באיירן את היוזמה, ובדקה ה-78 הגיע הרגע של ריברי, שפרץ כמו שהוא יודע באגף שמאל, סיחרר את גי דמל כאילו היה אוויר, ושלח טיל מדויק לחיבורים של השוער המחליף וולפגנג הסל, שלא היה יכול להושיע.

האנובר - וולפסבורג 1:0

האלופה חגגה ביום חמישי את ההעפלה לשמינית גמר הליגה האירופית בסטייל עם 1:4 מוחץ על ויאריאל, ועוד לפני הנסיעה לקאזאן הקפואה למשחקה הבא באירופה היא המשיכה את ההתאוששות שלה בליגה תחת המאמן הזמני לורנץ גונתר קוסטנר, שחיכה הפעם עד הדקה ה-78 כדי לראות את זבזדאן מיסימוביץ' כובש את השער היחיד במשחק, ומנחיל להאנובר האומללה הפסד תשיעי ברציפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully