וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: אתלטיקו דרסה את ולנסיה

פורלאן ואגוארו נתנו לקולצ'ונרוס 1:4 על השלישית בטבלה. מאיורקה חזרה מפיגור ל-1:2 על ויאדוליד. סביליה-בילבאו 0:0

המחזור ה-24 בספרד נפתח כבר אתמול (שבת) עם המאבק בין ריאל מדריד לברצלונה על המקום הראשון, והערב הצטרפו שאר קבוצות הליגה.

במשחק המרכזי של הערב ניצחה אתלטיקו מדריד 1:4 את ולנסיה אחרי קרב לוהט. סביליה סיימה ב-0:0 ביתי מול אתלטיק בילבאו, דודו אוואט ומאיורקה נקלעו לפיגור במחצית השניה במשחק החוץ שלהם מול ויאדוליד, אבל ביצעו קאמבק מרשים, וניצחו 1:2. בן סהר ישב על הספסל בתיקו 1:1 המאכזב של אספניול מול נועלת הטבלה, חרז.

בשאר המשחקים התאוששה ויאראיל מהתקופה החלשה שלה עם ניצחון ביתי, 0:1 על לה קורוניה, בעוד אלמריה השיגה ניצחון חוץ נאה, כשגברה 0:2 על ראסינג סאנטנדר.

אתלטיקו מדריד - ולנסיה 1:4

בדקה ה-20 סיים דויד סילבה מבצע אישי יפהפה במהלכו חלף על פני דויד דה חאה ושלח כדור מדויק לרשת, אבל כעבור שמונה דקות התהפכה תמונת המשחק, כשקרלוס מרצ'נה איבד כדור לקון אגוארו על סף הרחבה, והשתמש בידו כדי לעצור את ההסתערות של הארגנטינאי לעבר השער. השופט לא ראה בתחילה את נגיעת היד, אבל אחרי שהקוון הפנה את תשומת ליבו הוא הרחיק את קפטן ולנסיה ופסק על פנדל לזכות אתלטיקו, אותו הפך דייגו פורלאן לשער השוויון.

במחצית השנייה שכבו הקולצ'ונרוס על השער של סזאר שעמד יפה בפרץ עד הדקה ה-78, אז נגח אגוארו מצוין מעל השוער הוותיק אחרי הרמה של סימאו בכדור חופשי, ושבר בצורת הבקעות של שבעה מחזורים. בדקה ה-83 הורחק גם מיגל באדום ישיר, ושלוש דקות לאחר מכן סגר פורלאן סיפור עם השני שלו, לפני שחוראדו נעץ את המסמר האחרון בתוספת הזמן.

ויאדוליד - מאיורקה 2:1

המארחים שיוועו לנקודות מתחת לקו האדום, וידעו שניצחון ביתי יכול לקרב אותם עד נקודה מסראגוסה והם עלו עם הרבה התלהבות. שתי הקבוצות התקשו מאוד למצוא את עצמן בהתקפה במחצית הראשונה, אבל ויאדוליד התעוררה ראשונה מהתרדמת, ועלתה ליתרון 4 דקות מפתיחת המחצית השניה. קקו מצא את אלברטו בואנו באמצע רחבת מאיורקה, וזה שלח בעיטה אל הפינה הימנית שהכניעה את אוואט.

מאיורקה החלה ללחוץ את שערם של המארחים, ובדקה ה-69 מצאה את השיוויון: חוליו אלבארז הרים כדור אל הרחבה, ומצא את ראשו של רובן, שנגח את ה-1:1. שער השיוויון הכניס את האורחים למומנטום, ובדקה ה-83 הם מצאו שער ניצחון, כשהפעם עובר חוליו אלבארז לעמדת המבקיע, עם שער מקצה הרחבה.

חרז - אספניול 1:1

קבוצתו של בן סהר, שלא זכה לראות דשא, ידעה כי בדיוק כמו כל הליגה שמשחק נגד נועלת הטבלה הוא הזמדנות נהדרת לזכות ב-3 נקודות, שיקרבו אותה אל מרכז הטבלה, וירחיקו אותה מהתחתית, והחלו תוקפים מהדקה הראשונה. חרז הצליחה להתגונן, אבל אספניול עלתה ליתרון בדקה ה-18, כשפאבלו אסבלדו שלח בעיטה מזווית קשה שהכניעה את רנאן. אלא שההחמצות של אספניול במחצית השניה עלו לה ביוקר, ובדקה ה-77 מצאה חרז את השיוויון, כשמאריו ברמחו כובש מקרוב, ונוטל שתי נקודות יקרות מהאורחים.

סביליה - אתלטיק בילבאו 0:0

סביליה איבדה שתי נקודות חשובות במאבק על המקום הרביעי המוביל למוקדמות ליגת האלופות, כשאחרי תקופה טובה לא הצליחה לחלץ יותר מנקודה ביתית מול האורחים מעמק הבאסקים. המקומיים שלטו במגרש והירבו להחמיץ במחצית הראשונה, אבל איבדו את המומנטום בדקה ה-52 כשרומאריק הורחק אחרי עבירה גסה, ולאחר מכן התאזן המשחק עד שבסיום חילקו השתיים את הנקודות.

תוצאות נוספות:

ויאריאל - דפורטיבו לה קורוניה 0:1
לויאריאל: יוסבה יורנטה (36)

ראסינג סאנטנדר - אלמריה 2:0
לאלמריה: פרננדו סוריאנו (29), אלברט קרוסאט (67)

ספורטינג חיחון - אוסאסונה 2:3
לחיחון: מיגל דה לאס קוובאס (18), דויד באראל (71), דייגו חימנז (פנדל, 81)
לאוסאסונה: ג'באד נקונאם (פנדל, 39), כריסטיאן ואדוץ' (49)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully