וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: נקודה ראשונה לרוני לוי

המאמן הישראלי וקבוצתו אוניראה אורזיצ'ני סיימו ב-1:1 עם ראפיד בוקרשט. תבוסה ללויטה בהולנד, עוד הפסד ללאריסה

המזחור ה-25 בליגה ההולנדית זימן לר.ק.ס ואלוויק ואוהד לויטה משחק חוץ מול המוליכה והאלופה, פ.ס.וו איינדהובן. ההבדלים העצומים ביחסי הכוחות באו לידי ביטוי בתוצאה: הקבוצה של הישראלי הובסה 5:1 באצטדיון פיליפס. לויטה פתח בהרכב והוציא כדור ראשון מהרשת כבר לאחר שש דקות כשבלאש דז'ודז'אק ההונגרי דייק מהנקודה הלבנה. הבליץ נמשך ובדקה ה-19 הקפיץ איברהים אפלאיי את השני. עוד שלוש דקות עברו ודני קוברמאנס הגיע לעימות ישיר מול הישראלי וקבע 0:3. לויטה עוד הספיק להציל פעמיים לפני שנכנע לרביעי אותו כבש נורדין אמרבאט ארבע דקות להפסקה.

פ.ס.וו הורידה את הרגל מהגז במחצית השניה ואפשרה לואלוויק לכבוש שער כבוד. צ'רליסון בנסחופ צימק בבעיטה חופשית בדקה ה-63, אך חמש דקות מאוחר יותר חתם קוברמאנס את התוצאה הסופית בשערו השני במשחק. ואלוויק שקועה עמוק במקום ה-18 והאחרון עם 12 נקודות ובעקבות ניצחונה של ווילם 2, שנמצאת במקום שמוביל למבחנים, הפער בין השתיים צמח לשמונה נקודות.

*** ברומניה, השיג רוני לוי נקודה ראשונה כמאמן אוניראה אורזיצ'ני. אחרי שני הפסדים לליברפול בליגה האירופית ועוד אחד בליגה לקלוז', אוניראה סיימה הערב (ראשון) ב-1:1 את משחק החוץ נגד ראפיד בוקרשט. אדריאן ינצ'י העלה את ראפיד ליתרון בדקה השמינית ומריוס בילאסקו איזן בדקה ה-44. אוניראה הייתה מסוכנת במחצית השניה, אך התוצאה נותרה בעינה. הקבוצה של הישראלי ירדה למקום השלישי עם 35 נקודות, שלוש פחות מקלוז' שסיימה ב-1:1 עם סטיוואה בוקרשט.

*** יוון: גם אצל לאריסה אין כל חדש. משחק הבכורה של המאמן יאניס פפאקוסטאס בקבוצה הסתיים בהפסד 2:0 לאריס סלוניקי, כאשר סלים טועמה ושמעון אבוחצירא לא נכללו בסגל. מהדי נאפטי הטוניסאי (32) וחבייר קאמפורה הארגנטינאי (35) הבקיעו לזכות אריס, כאשר לאריסה שיחקה את רוב המשחק ב-10 שחקנים. בעקבות ההפסד צנחה לאריסה אל מתחת לקו האדום, עם 24 נקודות, כמו לבדיאקוס שנמצאת מעל הקו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully