וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: הפסד ראשון לזאקרוני ביובנטוס

פאלרמו ניצחה בטורינו 0:2 ועלתה למקום הרביעי. פאטו כבש צמד ונפצע ב-1:3 של מילאן על אטאלנטה. אינטר חזרה לנצח

המחזור ה-26 בליגה האיטלקית נמשך היום (ראשון) עם כמה משחקים מרתקים, בסיומם קיבלנו מנה לא אופיינית של שערים, ומעידה מפתיעה נוספת של אחת מחברות הצמרת. אינטר חזרה לנצח אחרי שלוש תוצאות תיקו רצופות עם 2:3 באודינזה, בעוד שמילאן השיגה 1:3 ביתי על אטאלנטה, ורומא הצליחה לאבד יתרון של שני שערים וסיימה ב-2:2 בנאפולי. בערב, פאלרמו כבשה את המקום הרביעי לאחר ניצחון חוץ 0:2 על יובנטוס. במשחק רב שערים נוסף ניצחה בולוניה את גנואה 3:4.

אודינזה - אינטר 3:2

ז'וזה מוריניו, שהורחק לשלושה משחקי ליגה השבוע, בקושי הספיק להתיישב בכסאו ביציע כשקבוצתו ספגה שער מהיר מרגלי סימונה פפה בדקה השנייה, אבל מריו באלוטלי איזן כבר כעבור שלוש דקות אחרי בישול של מייקון. בדקה ה-21 נכנס מייקון לתפקיד הסקורר כשנעזר במסירה של גוראן פאנדב כדי להפוך את התוצאה, ובתוספת הזמן של המחצית הראשונה קבע דייגו מיליטו 1:3 בנגיחה מדויקת לאחר הרמה של באלוטלי.

אבל המיוחד לא זכה לנוח על זרי הדפנה ביציע הכבוד, אחרי שנגיעת יד של באלוטלי בתוך הרחבה גרמה לפנדל לזכות המקומיים, ואנטוניו די נטאלה צימק ל-2:3 וכפה עוד כמה דקות חרדה על הנראזורי, שבסופו של דבר שמרו על התוצאה ושמרו על פער ארבע הנקודות בפסגה.

יובנטוס - פאלרמו 2:0

הקרב על המקום הרביעי המוביל למוקדמות ליגת האלופות מתחמם. מי שהתיישבה בכיסא החם היא פאלרמו שממשיכה ביכולת הנהדרת מאז הגיע למועדון דליו רוסי. הרוסאנרי הנחילו לגברת הזקנה הפסד ראשון בעידן אלברטו זאקרוני אחרי שישה משחקים בכל המסגרות. פבריציו מיקולי, שלא ממש מצא את מקומו ביובנטוס בצעירותו, כבש את השער הראשון בבעיטה מחוץ לרחבה בדקה ה-60 והעלה את מאזנו לתשעה שערים העונה. השער הגיע אחרי מחצית ראשונה בשליטה מוחלטת של יובנטוס שטיווחה את שערו של סלבטורה סיריגו, אבל הייתה מאוד לא מדויקת. דווקא אחרי שספגה, יובה נעלמה ואיגור בודאן, שהחליף את מיקולי חתם הפסד בית חמישי העונה לביאנקונרי עם שער נוסף בדקה ה-81, דקה אחרי שנכנס.

מילאן - אטאלנטה 1:3

הרוסונרי יודעים להתחמם מחדש לאור סימני החולשה של יריבתם העירונית, וגם הפעם היה אלשנדרה פאטו המוציא העיקרי לפועל עבור לאונרדו. אטאלנטה הלחוצה, השקועה חמש נקודות מתחת לקו האדום, הגיעה לסן סירו ללא רגשי נחיתות וניסתה לאיים על שערו של אביאטי, אבל פאטו דאג להרגיע את ההתלהבות של האורחים בדקה ה-30 עם הראשון שלו, והשלים צמד כעבור 11 דקות.

ואלדז צימק לנראזורי בדקה ה-56 והשאיר להם תקווה, אבל מרקו בוריילו המשיך להוכיח שהוא בכושר משובח כשסגר את הסיפור בדקה ה-61, אחרי שדחק פנימה לאחר החטאת פנדל של רונאלדיניו.

החדשות הרעות מבחינת המילאנזים התבררו אחרי המשחק, כשהתברר שכוכב המשחק, פאטו, סובל מפציעה בירך ויחמיץ כמעט בטוח את משחק הליגה הקרוב של הרוסונרי מול רומא. פאטו אף עלול להיעדר מגומלין ליגת האלופות, נגד מנצ'סטר יונייטד בשבוע הבא. "אם לא יהיה לנו את פאטו זה יהיה נורא", אמר סגן נשיא מילאן, אדריאנו גליאני.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

נאפולי - רומא 2:2

המומנטום המטורף של רומא נבלם ביום חמישי עם ההדחה מהליגה האירופית אחרי הפסד ביתי 3:2 לפנאתינייקוס, וכעת גם רצף שבעת ניצחונות הליגה של הג'ילארוסי נקטע.

לאחר מחצית מאופסת קיבלה רומא פנדל בדקה ה-59, אותו ניצל ז'וליו באפטיסטה כדי לכבוש את הראשון, וכשמירקו ווצ'יניץ' הלוהט הכפיל כעבור שש דקות היה נדמה שקלאודיו ראניירי יוכל לחזור לחייך, אבל חרמן דניס החזיר את נאפולי לתמונה בדקה ה-75, ובתוספת הזמן השווה מארק האמסיק בשער דרמטי שהרחיק את הקבוצה מהבירה בחזרה לפער של שבע נקודות מאינטר.

גנואה - בולוניה 4:3

במשחק המשוגע של המחזור חזרו הבולונזים מעיר הנמל עם ניצחון ענק. הקונצרט נפתח בדקה השמינית עם שער של דויד סואזו המקומי, ואנטוניו בושה ענה לו שלוש דקות בלבד לאחר מכן עם השוויון.

ג'וזפה סקולי החזיר את גנואה ליתרון בדקה ה-18, אבל אז נכנס לתמונה אדאילון הוותיק, שאיזן בדקה ה-28. עשר דקות נוספות חלפו, וסואזו קבע 2:3 עם השני שלו, אלא שאדאילטון שוב ענה עם ה-3:3 בדקה ה-57, ובדקה ה-79 הוא הוכשל ברחבה והתכבד לבעוט בעצמו את הפנדל, להשלים שלושער ולקבוע 3:4 מדהים לבולוניה מול קבוצתו לשעבר.

פארמה - סמפדוריה 0:1

סמפ הדוהרת התארחה בפארמה במטרה להמשיך את ההסתערות שלה על המקום הרביעי המוביל למוקדמות ליגת האלופות, אלא שדווקא פארמה המידרדרת, שלא ניצחה בתשעת משחקיה האחרונים, אחרי שכריסטיאן זקארדו כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-54.

תוצאות נוספות:

ליבורנו - סיינה 2:1
לסיינה: עמנואל קלאיו 79, מאסימו מאקרונה 90. לליבורנו: כריסטיאנו לוקארלי 10 בפנדל.

קייבו - קליארי 1:2
לקייבו: מרכוס 33, פאבלו גראנוצ'ה 78, לקליארי: דוידה אסטורי 51.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully