וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרשון: "זה נראה הרבה יותר טוב מבשנה שעברה"

מאמן מכבי ת"א התייחס ליכולת קבוצתו אחרי הניצחון על ר"ג, אך סייג: "זה עדיין לא מספיק". בית הלחמי: "הגיע לנתניה לנצח"

מנהלת ליגת העל בכדורסל

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

המחזור החגיגי של ליגת העל בכדורסל נפתח היום (ראשון) עם המשחק אותו אירחה וניצחה הפועל גלבוע/גליל 83:87 את עירוני ראשון לציון, כאשר לאחר מכן הגיעו שלושה משחקים נוספים. מכבי תל אביב שייטה והביסה את עירוני רמת גן בזיסמן 79:101, ברק נתניה גברה בביתה על אשקלון 78:86, בעוד עירוני נהריה הביסה את הפועל עפולה 71:105. בהמשך הערב תארח בני השרון את הפועל ירושלים במשחק שינעל את מחזור פורים החגיגי. חג שמח.

גרשון לא לוקח שום דבר לקראת סיינה

"זה היה מבוא לסיוט", אמר בסיום מאמן מכבי תל אביב, פיני גרשון. "באנו לפה בשעה שלוש, אנחנו יוצאים בשמונה. אני לא לוקח שום דבר ליום חמישי. לא הרכב שחקנים, אולי פספסנו קצת בשמירה על הפוינט גארד שלהם, ומקנטייר גם יכול לקלוע כמה שלשות, אבל יכול להיות שגם אני נרדמתי בשמירה", אמר גרשון לקראת המשחק החשוב מול סיינה. "חג שמח לכל מי שסבל עד עכשיו מהמשחק", התלוצץ המאמן הצהוב.

"זה הרבה יותר טוב ממה שהיה בשנה שעברה. זה לא מספיק למה שאני רוצה אבל זה טוב יותר מאשר בשנה שעברה", הוסיף גרשון. "אנחנו בסוף הטופ 16 ונמצאים חזק בעניינים, קבוצות יותר טובות מאיתנו כבר בחוץ, יש לא מעט הפתעות ואנחנו בבית קשה". המאמן הסתכל קדימה, ואמר: "הפיינל פור השנה יהיה ברמה גבוהה - ככל שמשקיעים יותר כסף הלחץ עולה, בעיקר במשחקי בית".

דורון פרקינס, שהצטיין בשורות האלופה, הוסיף: "שיחקנו עם הרבה ביטחון, הם פתחו טוב אבל התשנו אותם. שתי הקבוצות שיחקו טוב. למדנו מהמשחק הזה. זרקנו יותר מדי שלשות, וכשהבנו שזה יותר מדי, הפסקנו".

מנגד, יניב בורגר רשם את הפסדו הראשון כמאמן עירוני רמת גן, ואמר בסיום: "אני לא יודע אם המשחק הזה היה אימון אבל זה סוג אחר של משחק - למכבי זה היה אימון, עבורנו רק עוד משחק בדרך כדי להיראות יותר טוב בהמשך. דיברנו על הרגעים שמכבי קצת מתחכמים בהגנות ודיברנו על מה אנחנו צריכים לעשות, שחקנים איבדו את הריכוז וההתקפה שלנו לא היתה טובה ואנשים שכחו מה צריך לעשות ואז, כאשר רודפים אחרי מכבי, זה סיפור אחר".

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה

בירנבוים: "עברנו תקופה לא קלה"

בסיום משחק הניצחון אמר מאמן גלבוע/גליל עודד קטש: "זה לא שהנפילות האלה לא קרו לנו בעבר. המשחקים שהכי מפחידים אותי הכי הרבה זה המשחקים שאנחנו מתחילים טוב והשחקנים מורידים הילוך. עד אז הם ניסו פיתרון אחד לפיק-אנד-רול שלנו, ואז הם עברו לחילופים ושיחקנו בלי סבלנות. נתנו להם לחזור למשחק. זה עניין של הצלחות, כשהכדורים נכנסים אז מנצחים. אם היינו קולעים באחוזים יותר טוב בחיפה היינו מנצחים.

"לכל אחד יש תקופות בלי ביטחון", הוסיף קטש. "זה קורה גם לשחקן באופן אישי וגם לקבוצה. יש הבדלים באימונים וזהו גם קבוצות מכירות אותנו ואנחנו צריכים בכל משחק לחדש. גם בשבוע שעבר וגם השבוע קיצרתי את הרוטציה, זה תוצאה ישירה של ביטחון של שחקנים. גוני יזרעאלי הוא שחקן בסגל ויכול להיות שנשתמש בו בהמשך".

גל מקל, שקלע 13 נקודות, אמר: "אני חושב שנגררנו למשחק של ראשון. פתחנו יפה לעין וגם הכדורים נכנסו, שמרנו טוב ורצנו, אבל ברבע השני הורדנו הילוך. ראשון באה במטרה להאט הויא בכלל קבוצה שאוהבת לשחק משחק עומד. הם הצליחו וגררו אותנו למשחק יותר איטי. עודד וליאור אמרו לנו כל הזמן שאנחנו צריכים להגביר את הקצב של המשחק שלנו, ובמחצית השנייה השתדלנו".

אלישי כדיר: "אני מרגיש שיש לי ירידה בסיבוב השני. לפעמים, כשאתה לא נכנס למשחק, קצת קשה לבוא ולהוכיח. אני כן רואה ירידה, בשלושת השבועות האחרונים הפסדנו, צריך להמשיך לעבוד קשה".

ראשון לציון ספגה את הפסדה העשירי העונה והרביעי ברציפות. בסיום המשחק אמר המאמן אפי בירנבוים: "שיחקנו רע מאוד ברבע הראשון וזו אשמה שלי כי התעכבנו בדרך בגללי. אכלנו בבוקר והיינו ביחד וטעות קטנה עלתה לנו ב-40 דקות. לפני המשחק מדברים על טעויות, אז זו הטעות שלי. זה משפיע. לקח לנו זמן לחזור למשחק וברבע השני חזרנו. ברור שלא טוב מבחינתנו שהתחלנו ככה, כי הסגל שלנו די קצר. זה פגע בנו בסוף כי לשחקנים לא היה חמצן לקחת את הזריקות ולעשות את העצירות בסוף.

"עברנו תקופה לא קלה גם בתחילת העונה וגם בתחילת הסיבוב השני", הוסיף בירנבוים. "היינו עם ארבעה זרים ואחד הזרים המשמעותיים נפצע. חיפשנו הרבה זמן, שני שחקנים נפלו והבאנו את טאקר. כל דבר שאפשר לתת, כתף, יד או ריבאונד. כל משחק בליגה הזאת הוא משמעותי, באמת לא זכורה לי פתיחת סיבוב ועונה כזו. בסגל הזה היה לנו פציעות מרכזיות, אבל אנחנו צריכים לארגן את השורות ולהביא ניצחונות. יכול להיות שיהיו חיזוקים נוספים".

בית הלחמי ריאלי

בקרב מרכז הטבלה בין ברק נתניה ועירוני אשקלון, ניצחה בסופו של דבר העולה החדשה 78:86, ופניה בהחלט לצמרת. ליאור חכמון, שהמשיך את כושרו האישי הטוב, אמר בסיום: "יש פה קהל נהדר שדוחף אותנו כל משחק, והחברים לקבוצה רוצים שכל אחד יצליח". אוריה גור, שקיבל דקות כמחליף של שמוליק ברנר ועשה עבודה טובה, הוסיף: "הדברים הקטנים ניצחו את המשחק, כי לא היה פה כדורסל גדול, אבל הלב עזר. קיבלתי את ההזדמנות מאריק ואני שמח שהחזרתי לו. היה חשוב לנצח את המשחק הזה כי אנחנו עכשיו בפער של שלושה משחקים מאשקלון".

מנגד, שחקן אשקלון, ג'ימי בקסטר, טס מיד לאחר המשחק להלווית אביו, לאחר שירד בדמעות מהמגרש. מאמנו באשקלון, אריאל בית הלחמי, לא הצטער יותר מדי על ההפסד. "היה משחק כדורסל טוב. משחק אקטיבי עם קצב טוב, לצערנו אנחנו נמצאים בצד המפסיד. נפלנו במה שכבר נפלנו בעבר, הם לקחו 21 כדורים חוזרים בהתקפה. אנחנו איבדנו 19 כדורים. היה לנו קשה מאוד למחוק את הפער, נתניה ניצחה בצדק", אמר המאמן המפסיד.

"מבחינת הסגל יש לנו את הבעיות שלנו, היום שיחקנו עם שני שחקנים פצועים. נחליט מה אנחנו עושים עם זה, ברור שכל מאמן היה רוצה לראות את הקבוצה שלו יותר גבוה בטבלה, אבל בסך הכל לפי איך שהליגה נראית, אנחנו במקום שבו אנחנו צריכים להיות", הוסיף בית הלחמי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully