וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: נצרת עילית לא נתנה לעראבה לברוח

1.3.2010 / 19:59

שער של אלירן חודדה בדקה ה-95 קבע 1:1 בין השתיים. כפ"ס - בת ים 1:3. בני לוד - מכבי ב"ש 1:4. פביאן התפטר ממרמורק

המחזור ה-24 בליגה הלאומית ננעל היום (שני), עם שלושה משחקים נוספים. במשחק הראשון של היום הפועל בני לוד העמיקה את המשבר של מכבי באר שבע, כשלא התקשתה להביס 1:4 ולחלוף על פניה בטבלה. עירוני בת ים המשיכה לאכזב כשספגה הפסד ביתי 3:1 להפועל כפר סבא, שנדבקה אליה במקום הרביעי. במשחק שנעל את היום והמחזור סיימה אחווה עראבה בביתה ב-1:1 עם הפועל נצרת עילית.

בתוך כך, אחרי שבעה הפסדים רצופים ושהקבוצה נמצאת בדרך הבטוחה חזרה לליגה א', התפטר מאמן הפועל מרמורק עופר פביאן מתפקידו. פביאן, שהחליף במהלך העונה את ויקטור גניש, הוא המאמן השני שמסיים את תפקידו בקבוצה של חנן עדני, אך גם הוא לא הצליח להרים את הקבוצה. גם השחקן הוותיק רועי אליהו הודיע שהוא עוזב את מרמורק בעקבות המצב.

הפועל בני לוד - מכבי באר שבע 1:4

הראש של הקבוצה מהדרום עסוק, לפחות חלקו אם לא רובו, בעניין פרשת מכירת המשחקים לכאורה בה מעורב יו"ר הקבוצה מוטי אבוקסיס. בקבוצה מבירת הנגב קיוו להחזיר את החיוך לפנים עם ניצחון על הקבוצה של ניסן יחזקאל בקרב תחתית, אלא שבסיום היתה זו דווקא בני לוד שהשיגה את שלוש הנקודות החשובות, ובסטייל.

מוחמד כבהא העלה את המארחת ל-0:1 בדקה ה-38, ונתן את האות למחצית שניה מלאת אירועים וארבעה שערים. חמודי כיאל הכפיל את התוצאה בדקה ה-59 וסגר צמד שש דקות מאוחר יותר, כדי לקבוע 0:3 גדול לבני לוד. ינון ברדה עוד הצליח לצמק בדקה ה-69, אלא שהמילה האחרונה היתה שייכת לטל מאיר, שקבע בתוספת הזמן את תוצאת המשחק. באר שבע רושמת הפסד שלישי ברציפות, בעוד הקבוצה של ניסן יחזקאל חולפת על פניה בטבלה, ופותחת פער של שמונה דקות מהקו האדום.

עירוני בת ים - הפועל כפר סבא 3:1

שתי קבוצות שרוצות להיות בפלייאוף העליון נפגשו בבת ים והקבוצה של תומר קשטן יצאה המנצחת הגדולה. בסיבוב הקודם ניצחה בת ים בכפר סבא 2:3 הודות לשער דרמטי והערב התהפכו היוצרות. בת ים פתחה טוב את העונה, אבל בתשעת משחקיה האחרונים ניצחה רק פעמיים והשיגה תשע נקודות. על רקע מעצרו של בלם הקבוצה ינאי דרעי שנחשד בהטיית משחקים, קיוו בקבוצה להידבק שוב לרמת השרון במקום השני, אך לא הצליחו לשמור על שער היתרון שכבש שלומי משה בדקה ה-53. 11 דקות מאוחר יותר איזן נתן שקורי הוותיק ואחמד מרעי הפך את הקערה בדקה ה-80 ופטריק דופלה חתם בתוספת הזמן.

אחווה עראבה - הפועל נצרת עילית 1:1

לאחר ההפסד ללהיט של הליגה, הפועל אשקלון במחזור הקודם, הגיעה הקבוצה של אייל לחמן למשחק נגד הקבוצה של אלדד שביט, כאשר ביניהן הפרידות שתי נקודות בלבד ערב המחזור, לטובתה של עראבה. זה כבר ארבעה משחקים ברציפות שעראבה מזגזגת תוך כדי שהיא מנצחת ומפסידה לסירוגין, והערב, הגיע האמצע המוחלט - תיקו.

נצרת עילית, שהגיעה למשחק אחרי שני משחקים רצופים בהם לא הבקיעה או ספגה, חיכתה תשעים ומשהו דקות כדי לחגוג סוף סוף שער, ששוב הספיק לה לנקודה אחת בלבד. רבאז גוצירידזה, שהצטרף לעראבה מהפועל פתח תקוה, מצא את שער הבכורה שלו במועדון בדקה ה-47, והעלה את המארחת ל-0:1. אלא שנצרת עילית לא ויתרה, כאמור, ובדקה ה-96 הצליחה למצוא את השיוויון, ממש לקראת השריקה האחרונה, כשאלירן חודדה קובע את תוצאת המשחק הדרמטית - 1:1.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully