וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: ליברפול לא מוותרת על ליגת האלופות

ג'רארד וטורס כבשו, בניון בישל, והאדומים חזרו לנצח עם 1:2 על בלקבורן. טוטנהאם עדיין רביעית אחרי 1:2 על אברטון

המחזור ה-28 באנגליה נחתם הערב (ראשון), במקביל לזכייתה של מנצ'סטר יונייטד בגביע הליגה אחרי 1:2 דרמטי על אסטון וילה, ואחרי הדרמה הגדולה של אתמול עם ניצחונה הגדול של מנצ'סטר סיטי 2:4 בסטמפורד ברידג' , וה-1:3 המרתק של ארסנל בסטוק.

ראשונות עלו לכר הדשא טוטנהאם ואברטון בוויט הארט לייט למשחק חשוב על מאבקי מיקום, בסיומו ניצחו הלונדונים 1:2 ועשו צעד נוסף במאבק על כרטיס אפשרי לליגת האלופות בתום העונה. בהמשך אירחה ליברפול את בלקבורן ורשמה ניצחון חשוב משלה עם 1:2, שהותיר אותה במרחק של נקודה בלבד מהתרנגולים שבמקום הרביעי. את המחזור נעלו סנדרלנד ופולהאם, שנפרדו בתיקו 0:0.

ליברפול - בלקבורן 1:2

אחרי ההפסד לארסנל והתיקו המאופס מול מנצ'סטר סיטי התרחקה ליברפול מהמקום המוביל לליגת האלופות בעונה הבאה ושקעה עד למקום השישי, אבל עם צמד כמו סטיבן ג'רארד ופרננדו טורס אסור אף פעם להספיד את האדומים, וגם בלקבורן שהגיעה לאנפילד בכושר טוב עם שני ניצחונות רצופים, למדה זאת על בשרה.

יוסי בניון, שפתח בהרכב והוחלף בדקה ה-81, בישל לג'רארד את הראשון בדקה ה-20 והקפטן כבש בבעיטה אופיינית, אבל בדקה ה-40 נגע ג'יימי קראגר בכדור בידו בתוך הרחבה והאורחים זכו לפנדל, אותו ניצל קית' אנדרוז כדי להשוות. אלא שדקה לפני הירידה למחצית נכנס טורס לפעולה, עם דחיקה קטנה מקרוב אחרי בישול של מקסי רודריגז, שקבע את תוצאת המשחק ואיפשר לרפא בניטז לשחרר קצת לחץ.

טוטנהאם - אברטון 1:2

גם ללא ארון לנון ולדלי קינג הפצועים השיגו התרנגולים שלוש נקודות חשובות מאוד, והשתוו למנצ'סטר סיטי במקום הרביעי, שיוביל בסוף העונה לליגת האלופות. המשחק שפתח את היום היה אטרקטיבי במיוחד, עם שלל מצבים, ומי שפתחה אותו בסערה היתה המארחת. בדקה ה-11 בישל ג'רמיין דפו לרומן פבליוצ'נקו הלוהט, שקבע 0:1 לטוטנהאם.

אברטון ניסתה לחזור, אך ראתה את צמד הקרואטים, ניקו קרנצ'אר ולוקה מודריץ' משתפים פעולה, כשהראשון בישל לשני את ה-0:2 הלונדוני. איגביני יעקובו רק הצליח לצמק בדקה ה-55, אך לא יותר. אברטון, שניצחה בשני המחזורים האחרונים את צ'לסי ומנצ'סטר יונייטד, רושמת הפסד שקוטע את המומנטום המצוין שחוותה.

במשחק נוסף:

סנדרלנד - פולהאם 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully