וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר יונייטד זכתה בגביע הליגה

רוני קיבל מנוחה בפתיחת גמר גביע הליגה, אך עלה כמחליף והעניק ליונייטד את התואר עם שער ניצחון ב-1:2 על אסטון וילה

התואר הראשון העונה באנגליה חולק הערב (ראשון), ועליו אפשר לרשום את שמו של ווין רוני. החלוץ המחונן החל את המשחק על הספסל כדי לקבל מעט מנוחה, אך הוזנק אל המגרש בעקבות פציעה של מייקל אואן והבקיע את שער הניצחון כשמנצ'סטר יונייטד גברה 1:2 על אסטון וילה והגנה על תארה כמחזיקת גביע הליגה. השדים האדומים הפכו בכך לראשונים מאז נוטינגהאם פורסט לפני 20 שנה, שמצליחים לזכות פעמיים ברציפות במפעל השלישי בחשיבותו באנגליה.

מנצ'סטר יונייטד התפנתה לרגע ממאבק האליפות ורצתה לחגוג גביע, אך בצד השני אסטון וילה חלמה על תואר ראשון מאז 1996. הקבוצה מבירמינגהאם פתחה נהדר ובדקה החמישית זכתה בכדור עונשין מ-11 מטרים, אחרי שגבריאל אגבונלהור המהיר נתפס ברחבה על ידי נמניה וידיץ'. ג'יימס מילנר דייק וקבע יתרון מוקדם, אך שבע דקות אחר כך כבר הגיע השיוויון מרגלי מייקל אואן, לאחר שדימיטאר ברבאטוב ניצל טעות של ריצ'רד דאן.

בדקה ה-42 נאלץ אואן לנטוש את המגרש בשל פציעה ולאלכס פרגוסון לא נותרה ברורה אלא לשלוח למגרש את ווין רוני. החלוץ המחונן שהבקיע 27 שערים העונה, שידרג מיד את משחקה של מנצ'סטר יונייטד ונעזר ביכולת נהדרת של אנטוניו ולנסיה באגף ימין. הקשר האקוואדורי היה גם האיש שבישל לרוני את שער הניצחון בדקה ה-74, כאשר הגביה לרחבה אחרי דאבל פס עם ברבאטוב ורוני נגח בקשת פנימה. השניים שיחזרו את שיתוף הפעולה בחלוף ארבע דקות, אך נעצרו בקורה והשאירו לשחקנים של מרטין אוניל תקוות להשיג את השיוויון, מה שלא הסתייע בידיהם. אלכס פרגוסון מוסיף עוד גביע לארון העמוס לעייפה שלו.

מהלך המשחק

דקה 5: גול! אגבונלהור דהר לרחבת יונייטד ונתפס ברחבה על ידי וידיץ', שהוסיף למשיכת החולצה גם הכשלה. מילנר ניגש ודייק מהנקודה הלבנה. 0:1 לאסטון וילה.

דקה 12: גול! טעות קשה של דאן איפשרה לברבאטוב לחטוף את הכדור שנהדף על ידי דאן לאואן שגילגל במדויק לפינה הרחוקה. 1:1.

דקה 16: מילנר ירה כדור מצוין מ-16 מטרים, קושצ'אק הצליח להדוף ואת הריבאונד סובב אגבולנהור החוצה.

דקה 26: הסקי הגיע לכדור אחרי ערבוביה ובעט בסיבוב לידיו של קושצ'אק.

דקה 45: הזדמנות גדולה ליונייטד. פארק בעט חזק לקורה אחרי פריצה של ולנסיה באגף, והכדור הורחק מהקו.

דקה 49: עוד התקפה יפה של יונייטד. פארק מצא את ברבאטוב שהשאיר בעקב לקאריק והקשר בעט טוב לפינה, אך ראה את פרידל מזנק והודף לקרן.

דקה 74: גול! ולנסיה עשה דאבל פס עם ברבאטוב בצד ימין, הגביה לרחבה ורוני נגח בקשת מעל ידיו המושטות של פרידל. ה-28 של רוני העונה, 1:2 ליונייטד.

דקה 78: שוב ולנסיה הנהדר הגביה מימין והפעם הנגיחה של רוני נהדפה בקורה.

דקה 82: הסקי נגח בעזרת מגן אדום והכדור שלו פגע במשקוף וניתז לקרן.

הרכב אסטון וילה: בראד פרידל, קרלוס קוויאר (ג'ון קארו, 80), ג'יימס קולינס, ריצ'רד דאן, סטיבן וורנוק, סטיליאן פטרוב, סטיוארט דאונינג, ג'יימס מילנר, אשלי יאנג, גבריאל אגבונלהור, אמיל הסקי.

הרכב מנצ'סטר יונייטד: תומאש קושצ'אק, רפאל (גארי נוויל, 66), נמניה וידיץ', ג'וני אוואנס, פטריס אברה, מייקל קאריק, דארן פלטשר, ג'י סונג פארק (דארן גיבסון, 85), אנטוניו ולנסיה, מייקל אואן (ווין רוני, 42), דימיטאר ברבאטוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully