וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פנאתינייקוס מתנחמת בליגה היוונית

אלופת אירופה היוצאת נקמה באולימפיאקוס על ההפסד בגמר הגביע עם 91:98 בליגה. סיינה ניצחה את מילאנו 65:80

שבוע אחרי שהפסידה בגמר הגביע היווני ליריבתה השנואה מפיראוס, ומספר ימים אחרי שהודחה מהיורוליג, חיפשה הערב (ראשון) פנאתינייקוס לנקום באולימפיאקוס, הפעם במסגרת המחזור ה-19 של הליגה היוונית. אלופת אירופה לשעבר והאלופה היוונית המכהנת נעזרה ברבע שני גדול על מנת לפתוח יתרון דו-ספרתי, הרבה בזכות דרו ניקולאס, שנתן את משחקו הטוב ביותר העונה. אולימפיאקוס עוד ניסתה לחזור בעזרת סופלוקיס שחורציאניטיס וג'וש צ'ילדרס,

אך החבורה של אוברדוביץ' לא היתה מוכנה לספוג מפח נפש נוסף, ויצאה עם ידה על העליונה, לשם שינוי, בדרך ל-91:98 בסיום. בעזרת הניצחון פתחה פנאתינייקוס פער של שני נצחונות בצמרת הטבלה היוונית, כשבמאזנה 17 נצחונות והפסד בודד, לעומת 15 15 נצחונות ו-3 הפסדים של האדומים מפיראוס. ניקולאס סיים עם 27 עבור המנצחת, שקיבלה גם 26 מדיאמנטידיס הנפלא ו-22 מספאנוליס. מנגד, 26 של צ'ילדרס ו-18 של בייבי שאק לא הספיקו לאולימפיאקוס, שזכתה גם ל-15 מוויצ'יץ'. הלפרין קלע 2 ב-11 דקות.

ארבעה ימים לפני שהיא מגיעה לתל אביב למשחק קריטי שעלול לקבוע את גורלה כמו גם את גורל האלופה הישראלית, ניצחה הערב סיינה 65:80 את ארמני מילאנו. האלופה הנצחית הציגה מחצית ראשונה מצוינת, בה קלעה 51 נקודות, כדי לברוח אל הניצחון. דייויד הוקינס הוביל את סיינה עם 17, בעוד בנג'מין אזה הוסיף 11, ניקולאס זיסיס 10 ורומיין סאטו 10. את מילאנו הוביל מייק הול עם 15. סיינה נותרה במקום הראשון בליגה האיטלקית בלי בעיות של ממש, וגם בלי הפסדים אחרי 19 משחקים.

אחרי הניצחון באתונה על פנאתינייקוס וההתקרבות להעפלה לשלב הבא ביורוליג, ברצלונה הוסיפה לעצמה את ניצחון הליגה ה-21 שלה העונה, כשגברה 64:71 בחוץ על קחאסול. הקטלאנים לא הבריקו ואפילו די התקשו מול החמישית בטבלה, אבל נהנו מיום טוב של חואן קרלוס נבארו עם 18 נקודות. הגארד היה היחיד שקלע בספרות כפולות עבור האורחים, אך זה הספיק מול 20 של דושקו סבאנוביץ'.

מי שעשתה שירות נהדר לבארסה היא גראן קנאריה, שהפתיעה עם ניצחון דרמטי 85:86 על קאחה ויטוריה, לה היה זה הפסד רביעי העונה. ליאור אליהו רשם משחק חלש ללא נקודות, עם 0 מ-4 מהשדה ואסיסט אחד ב-10 דקות על המגרש. מירזה טלטוביץ' היה האיש של ויטוריה עם 22 נקודות (4 מ-8 לשלוש) ונעזר ב-18 של קארל אינגליש ו-15 של פרננדו סן אמטריו, אבל זה לא הספיק מול ג'ייסי קרול, שהוביל את גראן קנאריה עם 28 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully