וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא עזורי התפטר מהפועל ב"ש

28.2.2010 / 15:41

המאמן הודיע על עזיבה יממה לאחר שהותקף על ידי אוהדים. ביהמ"ש האריך את מעצרו של חשוד באיומים. טלסניקוב מועמד

יממה לאחר שרכבו הותקף על ידי מספר אוהדים ועקב המצב הקשה ששרר סביבו במועדון, הודיע היום (ראשון) מאמן הפועל באר שבע גיא עזורי על התפטרותו לבעלים של הקבוצה אלונה ברקת במהלך שיחה שערכו השניים בארבע עיניים. אחרי השיחה אמרו במועדון כי "במצב שנוצר עזורי לא יכול היה להוביל את הקבוצה".

יצוין כי ברקת קיבלה את התפטרותו של המאמן תוך כדי שהיא מבינה שבעקבות המצב נבצר ממנו להוביל את הקבוצה קדימה. לאחר הפגישה והתפטרותו של עזורי, מסרה ברקת בתגובה: "נחצה אמש קו אדום ואני לא מתכוונת לעבור על כך בשתיקה. אני בספק אם יש ערך ספורטיבי, כך אי אפשר להמשיך". במועדון הוסיפו כי ברקת הודתה לעזורי על תפקודו בקבוצה ואמרה לו כי הוא עמד ביעדים שהוצבו לקבוצה.

לאחר ההתפטרות התכנסה הנהלת הקבוצה לישיבת חירום במטרה לבדוק אילו חלופות עומדות בפני הקבוצה למינוי מאמן במקומו של עזורי. גורמים במועדון לא רוצים להתחייב לעונה הבאה ומעוניינים כנראה למנות מאמן עד תום העונה הנוכחית. כרגע הועלתה בין היתר האפשרות שעוזרו של עזורי בקבוצה, ז'אן טלסניקוב, יחליף אותו.

תכנית "בועטים את הגזענות והאלימות מהמגרשים", מטעם הקרן החדשה לישראל, הוציאה הערב הודעה שמגנה את התקיפה, וקוראת להוריד את החוליגנים לשוליים. על החתומים היו ארגוני האוהדי של הפועל באר שבע (הקאמלס והקרייזי דיאמונד), מועדוני ליגת העל, אלי אוחנה, מוטי איוניר, וכן אמנון רז, יו"ר ארגון מאמני הכדורגל.

עזורי הגיש תלונה במשטרה עקב התקיפה

מה שהוביל בין היתר להתפטרותו של עזורי היו האירועים שהתרחשו לאחר משחק התיקו 2:2 עם מכבי אחי נצרת אמש במחזור ה-24 בליגה. אחרי המשחק מספר אוהדים ניסו להוריד את רכבו של עזורי לשוליים. לאחר שרכבו סטה ממסלולו, אותם אוהדים ירקו, קיללו וקראו לו להתפטר, כל זאת כשהמאמן נמצא ברכב עם מספר קרובי משפחה.

המקרה הקשה אמש הגיע לאחר רצף אירועים שכוונו נגד המאמן בעיקר ונגד השחקנים על ידי הקהל. אוהדי הקבוצה דורשים זה זמן רב את פיטוריו של עזורי מהבעלים של הקבוצה אלונה ברקת, כשהם מקללים ומגדפים את המאמן והשחקנים חדשות לבקרים במשחקי הקבוצה. לפני מספר שבועות אף טלטלו האוהדים את רכבו של עזורי. אחרי המקרה הקשה אמש ובעקבות הכאוס הגדול החליט היום עזורי לקחת אחריות ולהתפטר.

מוקדם יותר להתפטרותו של עזורי הגיש המאמן הבוקר תלונה רשמית במשטרת הרצליה נגד אותם אוהדים שניסו לתקוף אותו אמש לאחר משחקה של הקבוצה. עזורי אישר ואמר: "הגשתי תלונה במשטרת הרצליה ואני מקווה שהמקרה יטופל".

בהקשר לתקיפתו של עזורי, מוסיף כתב וואלה! חדשות רמי שני כי בית משפט השלום בבאר שבע האריך היום ביומיים את מעצרו של תושב העיר בן 20, בחשד שהיה מעורב בהשמעת איומים על עזורי.

קבוצה באנדרלמוסיה: השחקנים נגד האוהדים

עוד קודם להתפטרות של עזורי, ערכו שחקני הקבוצה אסיפה בחדר ההלבשה טרם האימון בנוכחות כל השחקנים, מבלי שעזורי היה נוכח בה. אסיפת השחקנים הקצינה עוד יותר את ההסלמה בין שני הצדדים - שחקנים ואוהדים - של הקבוצה. במהלכה של השיחה תקפו השחקנים באופן חריף ביותר את התנהלות אוהדי הקבוצה בעקבות המחאה נגד השחקנים במהלך המשחק וכן בעקבות תקיפת המאמן גיא עזורי.

בין ההתבטאויות שנשמעו באסיפה: "אי אפשר לשחק עם קהל כזה, הם יורידו אותנו ליגה". שחקן אחר אמר במהלך אותה אסיפה: "מהדקה הראשונה במשחק האוהדים מלכלכים על כל ה-11, אם יש להם בעיה עם המאמן שיעשו את זה מולו. בגלל האוהדים האלה, שחקנים בחיים לא ירצו לבוא לפה. הם גורמים למועדון להיראות רע, אי אפשר לשחק ככה".

אחד השחקנים הסביר לאחר מכן את מהות האסיפה, ואמר: "כולם יזמו את השיחה הזאת, הגיע הזמן שנראה לאוהדים שהמועדון מעל כולם. אף אחד לא יצליח לפרק אותנו. לא יכול להיות שמהדקה הראשונה הם יקללו את כולם. כל השחקנים הרגישו שהם התבזו, בין אלה ששותפו ובין אלה שלא".

הקשר משה אסולין צפוי לקבל הודעה כי בפעם הבאה שיעבור עבירת משמעת הוא ייקנס על ידי המועדון. כזכור, השחקן הורחק במחזור הליגה שעבר נגד מ.ס. אשדוד (5:2) במה שכונה על ידי המועדון "הרחקה סתמית ומעשה טיפשי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully