וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ב"ש ואחי נצרת נפרדו ב-2:2

אוהדי הפועל באר שבע התמקדו במחאה נגד עזורי, קבוצתם נפרדה מנצרת ב-2:2. מליקסון ואופיר כבשו, חמד וג’ידה השוו

שש קבוצות עלו בסוף העונה שעברה מהליגה הלאומית לליגת העל. ארבע מהן נאבקות היום בחירוף נפש נגד הירידה, מצבה של אחת קצת יותר טוב בתחתית ומעל כולן ניצבת הפועל באר שבע. הקבוצה מבירת הנגב ניצבת במרכז הטבלה, קרוב-קרוב לפלייאוף העליון, אבל למאמן גיא עזורי התברר בחודשים האחרונים שהתוצאות לא תואמות את השאיפות.

לאורך שבועות ארוכים מחו אוהדי הפועל באר שבע נגד המאמן והם המשיכו לעשות כן היום, במשחקה של הקבוצה נגד אחי נצרת שהסתיים ב-2:2 בלבד. אולי זה מה שהפריע לבאר שבע, אולי היה זה משהו אחר, אך בסופו של דבר מהתיקו הזה כולם יצאו מפסידים.

אצל האורחים ז'וסלן מאייבי שבת מאימונים השבוע, אבל שיחק. איסמעיל עאמר מנגד, החרים את המשחק בגלל הסחבות הכספיות ובשורה התחתונה, ככה לא מתנהלת קבוצה בליגת על. כואב הלב על ג'ון גרגורי, כואב על ליגת העל.

מאור מליקסון כבש היום את השער הראשון במשחק בדקה ה-32, עם בעיטה אלכסונית מ-16 מטרים שנעצרה רק ברשת של מאייבי. האורחים מצאו את השוויון שלוש דקות בתוך המחצית השנייה. גיא דיין בעט כדור חופשי שטוח, קאלה הדף ותומר חמד כבש מקרוב את השוויון.

נועלת הטבלה לא ידעה לשמור על השוויון זמן רב מדי ובדקה ה-58 העלה דוד רביבו המחליף כדור חופשי ויוסי אופיר נגח פנימה וקבע 1:2 למקומיים. אלא שגם לג'ון גרגורי היו מחליפים הערב ואחד כזה, איב ג'ידה, השווה בדקה ה-72 וחתם את התוצאה.

הפועל באר שבע: טברטקו קאלה, אביתר אילוז, דנילו מוריירה, ריאן אדלי, אופיר דוידזאדה, אייל שן, מוחמד אדמו (דוד רביבו, 52), יוסי אופיר, מאור מליקסון, חנן פדידה (אוהד קדוסי, 52), ברק בדש.

מכבי אחי נצרת: ז'וסלן מאייבי, אסף בראון, רמי דואני, מארק גורמן, נאור פסר, מייקל טוקורה, גיא דיין (איב ג'ידה), שלומי חנוכה, לוהאב כיאל, טצ'ם נטויה, תומר חמד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully