וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלילודז'יץ': "זה נורא, אני נגעל. הכול מונע מפוליטיקה"

חוף השנהב פיטרה את המאמן שלושה חודשים לפני המונדיאל, והוא יצא להתקפה. הידינק מבוקש לתקופה של מספר חודשים

נבחרת חוף השנהב פיטרה היום (ראשון) את מאמנה ואהיד חלילודז'יץ' וכל זאת כשלושה חודשים בלבד לפני המונדיאל. עתידו של המאמן הבוסני הוטל בספק גדול בשבועות האחרונים, בעקבות הכישלון של נבחרת הפילים באליפות אפריקה וההגעה שלה לרבע גמר הטורניר בלבד, אחרי שנחשבה לפייבוריטית הגדולה לזכייה.

יו"ר ההתאחדות לכדורגל המקומית, ז'ק אנומה, הודיע לא מכבר כי הוא יקבע את עתידו של חלילודז'יץ' עד סוף פברואר ועמד במילתו כשהודיע על פיטורי המאמן בשידור חי בטלוויזיה. הבוסני לא הגיע בשבוע שעבר לדרום אפריקה, לכנס של מאמני כל הנבחרות שיופיעו במונדיאל וההודעה על פיטוריו הייתה עניין של זמן.

"זה נורא, אני נגעל. הפסדתי משחק אחד מתוך 24 והקריבו אותי על המזבח. הכול מונע משיקולים פוליטיים", אמר חלילודז'יץ' שהרגיש נבגד.

היו"ר אנומה הוסיף שבתוך 10 ימים ימונה מאמן חדש לנבחרת ועל פי הדיווחים, השאיפה הגדולה שלו היא הנחית את חוס הידינק לתקופה של מספר חודשים, אחרי שההולנדי חתם בנבחרת טורקיה מוקדם יותר החודש ויתחיל לעבוד בה בתחילת אוגוסט. ביום רביעי תערוך חוף השנהב משחק ידידות נגד דרום קוריאה בלונדון כשעדיין לא ברור מי יעמוד על הקווים. חוף השנהב שובצה ל"בית המוות" של המונדיאל, עם ברזיל, פורטוגל וצפון קוריאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully