וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאפלו: "טרי לא יהיה הקפטן כל עוד אני המאמן"

מאמן אנגליה הבהיר שבלם צ'לסי לא יענוד את הסרט תחתיו בעקבות פרשת ברידג', אבל הוסיף: "גם כך הוא יישאר מנהיג"

באנגליה הקדישו ביממה האחרונה הרבה מאוד תשומת לב למפגש בין ווין ברידג' לג'ון טרי אתמול (שבת), לפני ובמהלך המשחק בין צ'לסי למנצ'סטר סיטי. המגן השמאלי לא לחץ את ידו של הבלם לפני המשחק וגם מאמן נבחרת אנגליה, פאביו קאפלו, שנכח במשחק, התייחס שוב לעניין.

כזכור, אחרי פרסום הרומן שניהל טרי עם חברתו לחיים של ברידג', נישל המאמן האיטלקי את הבלם מסרט הקפטן וכעת הוא הוסיף: "מעכשיו ועד המונדיאל טרי לא יחזור להיות קפטן הנבחרת... הוא לא יקבל את הסרט שוב בזמן שאני מאמן. אני תמיד מבקש מהקפטן לשמש דוגמה לילדים ולאוהדים ואמרתי את זה לג'ון. דיברנו והייתי מאוד שמח כי הוא הבין הכל".

יחד עם זאת, קאפלו גם החמיא לבלם: "ג'ון טרי הוא מנהיג והוא יישאר כזה גם בלי הסרט על הזרוע. אמרתי לו להישאר אותו דבר. אני לא חושב שהשחקנים איבדו מהכבוד שהיה להם כלפיו. אני מקווה שזה היה הסיפור האחרון מהסוג הזה. בכל מקרה, בשום שלב לא שקלתי לנפות אותו מהסגל".

קאפלו התייחס גם להודעת הפרישה של ברידג' מהמדים הלאומיים בשבוע שעבר ואמר: "יש לנו שלושה חודשים עד המונדיאל לנסות לשנות את ההחלטה שלו. פתחתי את הדלת בפני כל השחקנים ועכשיו היא פתוחה גם לווין ברידג'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully