וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גווארדיולה: "אחד ממשחקי הבית הטובים שלנו העונה"

מאמן ברצלונה היה מרוצה מהיכולת של ברצלונה ב-1:2 על מלאגה. פלגריני: "יש מקום לשיפור, אנחנו עדיין לא מושלמים"

שער של ליונל מסי בדקה ה-83 העניק לברצלונה ניצחון 1:2 דרמטי על מלאגה אמש (שבת) בקמפ נואו. הבלאוגרנה השיגו את ניצחונם ה-19 העונה מתוך 24 משחקי ליגה וחזרו למקום הראשון, אותו איבדו לשעתיים לטובת היריבה הגדולה ריאל מדריד ששיחקה לפני כן.

"שיחקנו טוב ומשחקים מהסוג הזה נותנים ביטחון לקראת ההמשך", אמר הקשר אנדרס אינייסטה, "זה היה משחק מתוח וקשה, אבל השגנו תוצאה טובה מאוד".

המאמן פפ גווארדיולה הוסיף: "הדבר החשוב הוא ששיחקנו טוב מאוד, החזקנו בכדור ושלטנו במשחק. זה היה אחד ממשחקי הבית היותר טובים שלנו ושיחקנו הרבה יותר טוב מאשר במשחקים האחרונים שלנו. בזמן האחרון נראה היה שאנחנו יכולים להפסיד לכל קבוצה, אבל היום הראנו שאנחנו קבוצה ברמה מאוד גבוהה".

"זה היה משחק גדול, עם הרבה ארועים והזדמנויות", אמר הנשיא ז'ואן לאפורטה, "שיחקנו נגד קבוצה מצוינת שהקשתה עלינו. היה מתח עד הסיום, כך שאני מברך את השחקנים שהראו את הרוח הנכונה. אנחנו יודעים שיהיה לנו קשה, אבל אנחנו מוליכים את הטבלה הודות למאמצים שאנחנו משקיעים בכל משחק. הלה-ליגה מאוד תחרותית ולא ננוח עד שריקת הסיום".

היגואין: "חבל שלא כבשתי שלושער"

קבוצה שניצחה בקלות הרבה יותר גדולה מברצלונה הייתה ריאל מדריד, שהביסה 1:5 את טנריפה ועלתה למקום הראשון בטבלה למשך שעתיים. הבלאנקוס היו שבעי רצון מהניצחון ומהדרך בה הוא הושג וגונזלו היגואין הנהדר, שכבש צמד, אמר: "אני מאוד מרוצה מהשערים שלי ומהתוצאה. היה חשוב לנו להפעיל לחץ על ברצלונה. חבל שלא השלמתי שלושער".

"תמיד יש מקום לשיפור, אנחנו עדיין לא מושלמים" הוסיף המאמן מנואל פלגריני, שפירט: "אנחנו עדיין צריכים להחזיק יותר בכדור, אבל אם נמשיך במאמצים שלנו, בקרוב זה יקרה. היום ניצחנו כי עבדנו קשה לאורך כל המשחק".

פלגריני הצ'יליאני התייחס גם לרעידת האדמה הקשה שפקדה את מולדתו: "אני מקווה שהמדינה תתאושש ותצליח לעבור את זה". חלוץ סראגוסה, הומברטו סואזו, שכבש אמש צמד עבור קבוצתו ב-0:2 שלה על חטאפה וחשף חולצה עליה נכתב 'Fuerza Chile' (צ'ילה היי חזקה), הוסיף: "הרבה אנשים מתו ואני מאוד עצוב. כל המשפחה שלי שם. אני לא מצליח לדבר איתם הרבה כי הקווים של הטלפון נפלו. היה חשוב לי לחשוף היום את החולצה וידעתי שבשביל זה אני צריך לכבוש. עשיתי מאמץ גדול כדי לשמח את המדינה שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully