וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: הששון של קייריסון

אוהדי לאציו לא הופיעו למשחק נגד פיורנטינה, ופספסו את הברזילאי מבקיע (92) ב-1:1 הדרמטי. סיביליה כבש ראשון (7)

אחרי ההפסד 3:1 לפאלרמו בסוף השבוע שעבר, שהוריד אותה לקמום ה-16 בטבלה, מרחק שתי נקודות בלבד מהקו האדום, ידעה הערב (שבת) שעליה להתאושש, ובמהירות, אם בכוונתה לבלות את השבועות האחרונים של העונה מחוץ למאבקי הירידה. הערב פגשה הקבוצה הרומאית את פיורנטינה, בצל האיומים של אוהדיה שיחרימו את המשחק כמחאה על יכולתה החלשה של לאציו העונה, ואכן, 10,000 צופים בלבד הופעיו הערב לאולימפיקו.

על הדשא, עם זאת, לאציו כבר נראתה טוב יותר, גם ללא סוללת פצועים שנעדרו מהתמודדות הערב, וזה כמעט הספיק לה לשלוש נקודות יקרות מפז. אך רק כמעט. המארחת פתחה היטב, ולאחר החמצה של מטוזאלם בדקה הראשונה הגיעה הדקה השביעית, כאשר כדור קרן של כריסטיאן לדסמה מצא את הרגל הימנית של סבסטיאנו סיביליה, שקבע 0:1 ללאציו. אלא שמאותו רגע והלאה פיורנטינה השתלטה על המשחק, ולאחר סדרת החמצות היא גם באה על שכרה, שתי דקות בתוספ-ת הזמן, כשסטיבן יובטיץ' בישל לקייריסון, והברזילאי הצעיר הבקיע מתוך הרחבה את שערו הראשון העונה בשורות הויולה, וקבע את השוויון הדרמטי שחילק בין השתיים את הנקודות.

* במשחק נוסף שלמעשה פתח את המחזור ה-25 באיטליה השיגה קטאניה שלוש נקודות חשובות מאוד בתחתית, כשהביסה בביתה 0:4 מרשים את בארי. אדיאן ריצ'יוטי הבקיע את הראשון (4), כריסטיאן יאמה את השני (40), טקאיוקי מורימוטו את השלישי (81) וחורחה אנדרס מרטינז סגר עניין בתוספת הזמן. המארחת פותחת פער זמני של שבע נקודות מהקו האדום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully