וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנט: "ראיתם את הרוח שלנו היום"

מאמן פורטסמות שיבח את הלחימה של שחקניו בניצחון על ברנלי למרות הפחתת הנקודות: "הם מענישים את האנשים הלא נכונים"

בפורטסמות זכו לחייך הערב אחרי תקופה ארוכה, בזכות ניצחון החוץ הנדיר שהשיגו, 1:2 על ברנלי. 24 שעות אחרי שהפסידו באופן מעשי במאבקם נגד הירידה כספגו עונש הורדה של תשע נקודות בבית המשפט, הוכיחו שחקניו של אברהם גרנט שאת רוח הלחימה הם עדיין לא איבדו, למרות שהם מרוחקים 14 נקודות ממקום מבטחים.

"נתנו היום הופעה טובה", אמר גרנט אחרי שחגג עם אוהדי הקבוצה שהגיעו לברנלי. "היה לנו חשוב לשחק טוב היום, ותודה לאל שהצלחנו לנצח. אני מאוד גאה בהישג שלנו על המגרש, למרות שקיבלנו חדשות רעות מאוד מחוץ למגרש בסוף השבוע. ראיתם את הרוח שלנו היום, ואת התכונות האמיתיות של האנשים כאן בתקופות קשות".

"כדורגל זה משחק של תשוקה עבור כולם", המשיך גרנט. "מראש הממשלה ועד לנער המעלית, והתוצאות של המשחק צריכות להיות מוכרעות על הדשא ולא מחוצה לו. הם לא מענישים את האנשים הנכונים, כי אנחנו לא עשינו שום דבר רע".

לאחר מכן התפנה המאמן הישראלי לסכם את הקדנציה הנוכחית שלו בפומפי: "כמאמן אתה תמיד רוצה להתמודד רק עם בעיות שקשורות לכדורגל. חשבתי שנוכל לעשות כאן משהו, אבל הדברים הלכו והחריפו. האוהדים והשחקנים היו מדהימים, והם לא היו יכולים לתת יותר ממה שהם נתנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully