וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראגבי: בואו נהרוס לאנגליה

אמיר שהם, איגוד הראגבי הישראלי

27.2.2010 / 21:54

שני טרייז של טומי בואו העניקו לאירלנד ניצחון 16:20 על אנגליה, צרפת הבלתי מנוצחת היחידה. איטליה גברה על סקוטלנד

אירלנד ניצחה היום (שבת) את אנגליה 16:20במסגרת המחזור השלישי של טורניר שש האומות בראגבי, ופתחה לצרפת את הדרך לזכיה. הצרפתים, כזכור, גברו ביום שישי על ווילס 20:26 בקארדיף.

כבר בדקה הרביעית בישל ג'ונתן סקסטון, שפתח על חשבונו של רונאן אוגארה, את הטריי הראשון לטומי בואו בבעיטת עומק שכאילו נמדדה בסרגל. בשלב זה אוהדי אירלנד יכלו לסלוח לסקסטון על שפספס את בעיטת ההמרה, לפני שידעו שהיא הראשונה מתוך ארבע מחמישה ניסיונות שהוא יחטיא. מאותו הרגע המחצית הראשונה הפכה למשעממת, והסתיימה בתוצאה 6:8 לאירלנד לאחר שתי בעיטות עונשין של ווילקינסון, שפספס גם הוא שלוש כאלה בהמהלך המשחק, והמוצלחת היחידה במשחק של סקסטון.

בדקה ה-56 הניח קיית ארלס טריי לאחר מסירה של סקסטון, ששוב פספס את ההמרה. ווילקינסון דוקא דייק בעיטה זו לאחר הטריי של דן קול בדקה ה-61 והשוה את התוצאה ל-13:13. 10 דקות אחר כך עלתה אנגליה ליתרון ראשון באמצעות בעיטת הטלה, הראשונה שהצליחה מתוך שלושה ניסיונות של אותו ווילקינסון.

בדקה ה-74 הניח בואו את השני שלו, שהומר בהצלחה על ידי אוגארה, שלמרבה המזל נכנס חמש דקות קודם לכן במקום סקסטון. הפרש של ארבע נקודות לא היה ניתן כבר למחיקה באמצעות בעיטה, וניסיונותיה של אנגליה להניח טריי עד לשריקת הסיום כשלו.

לאחר שלושה מחזורים, נותרה צרפת הנבחרת היחידה במאזן מושלם. במחזור הבא תשחק "לה בלו" מול איטליה, ובמחזור האחרון מול אנגליה, שהפרש הנקודות שלה גרוע בהרבה מזה של הצרפתים. בהתחשב בכך, אי זכיה של צרפת בטורניר תיחשב להפתעה.

במשחק המוקדם של היום ניצחה איטליה את סקוטלנד, שבמחזור הקודם איבדה את כוכבה כריס פטרסון, 12:16. את הטריי היחיד במשחק, שנחשב למשעמם ביותר בטורניר, הניח פבלו קנאבוסיו, ושאר הנקודות הגיעו מבעיטות של מירקו ברגמאסקו ודן פארקס. לאחר ההפסד הפכה סקוטלנד למועמדת המובילה לפרס "כפית העץ", המוענק למסימת במקום האחרון בטורניר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully