וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: מונפלייה שוב נדבקה לבורדו

משחקה של האלופה נדחה, הקבוצה של ז'יראר גברה על ראן 1:3 והשוותה את מספר הנקודות שלה. ליון גברה על ניס 0:2

יממה לפני הקלאסיקו הגדול בין פריס סן ז'רמן למארסיי ואחרי עוד שבוע מוצלח לקבוצות הצרפתיות בזירה האירופית, נפתח הערב (שבת) המחזור ה-26. משחקה של האלופה בורדו נדחה בשל מזג האוויר בלה מאן, מה שאפשר למונפלייה להידבק אליה פעם נוספת אחרי ניצחון 1:3 על ראן. גם ליון, שניצחה 0:2 את ניס, קרובה לשתיים. מונאקו, ואלנסיין ולוריין ניצחו כולן 0:1 ושמרו על החלום לזכות בכרטיס אירופי בתום העונה.

ליון - ניס 0:2

כאשר שאר קבוצות הצמרת משחקות רק בראשון, קיבלה ליון הזדמנות נהדרת לטפס למקום השני ולקחה אותה בשתי ידיים. הקבוצה של קלוד פואל צברה 16 נקודות מ-18 ב-2010, וניצלה את הכושר הטוב שלה כדי לנקום בניס על התבוסה 4:1 בסיבוב הקודם. בדקה ה-10 היה זה מיראלם פיאניץ' שסידר לליסנדרו לופז שער קל מקרוב. ליון הורידה הילוך בהמשך המשחק, אך יתרונה לא הוטל לרגע בספק ובדקת הסיום היא נהנתה גם משער עצמי של אוניקאצ'י אפאם הניגרי. המארחים ניצבים זמנית במקום השני.

מונפלייה - ראן 1:3

במשחק הראשון העונה בין הקבוצות כבש סילבן מארבו את אחד מהשערים שקבעו 0:3 לראן. היום הוא פגש שוב את אחיו ז'וריס, אלא שהפעם ידו של האח המבוגר הייתה על העליונה. ז'וריס כבש צמד בדקות 25 ו-36, ג'ימי בריאן צימק בדקה ה-70, אבל סולימאן קמארה כבש את השלישי בדקה ה-82 ומונפלייה ניצחה. קבוצתו של רנה ז'יראר התאוששה בצורה יפה מההפסד לסט. אטיין בשבוע שעבר, שבה למסלול הניצחונות והשתוותה פעם נוספת לבורדו, לה שני משחקים פחות.

מונאקו - בולון 0:1

כשהיא במרחק של 10 נקודות מחוף מבטחים, בולון הקטנה נראית בדרך הבטוחה לשוב למקומה הטבעי - הליגה השנייה. הערב היא הגיעה לנסיכות ואיפשרה למונאקו לקטוע רצף של שלושה הפסדים ולפנטז מחדש על כרטיס לאירופה. הקפטן אלחנדרו אלונסו בישל למוסא מאזו את שער הניצחון בדקה ה-41.

ואלנסיין - סנט אטיין 0:1

עוד קבוצה שחזרה לחלום על אירופה היא ואלנסיין, שניצחה את שני משחקיה האחרונים והוסיפה אחד נוסף הערב. סנט אטיין יצרה פער של שש נקודות מהקו האדום בזכות ניצחונות במשחקי הבית, אך בחוץ היא קצת יותר מתקשה. יוהאן אודל עלה מהספסל בדקה ה-63, ואחרי 14 דקות כבש בשמאל את השער המכריע לזכות המארחים.

משחקים נוספים:

טולוז - לאנס 0:1
לטולוז: קווין דופואי (57)

לוריין - סושו 0:1
ללוריין: סיגמארי דיארה (34)

נאנסי - גרנובל 2:0
לגרנובל: יוריק ראבה (14 ו-78)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully