וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: 40 המעלות של מסינה

ריאל מדריד של אטורה מסינה דרסה ללא רחמים את אליקנטה 55:95. 15 לבורשטיין בהפסד פואנלברדה 84:71 לולנסיה

היו שאמרו שהיא לא מחוברת, שהיא לא תגיע לפיינל פור של היורוליג ושאפילו האליפות בספרד נראית כבר גמורה. אלא שבשבוע האחרון, מוכיחה ריאל מדריד שהיא רחוקה מהלגיד את המילה האחרונה. אחרי הניצחון הגדול ביורוליג על סיינה, התפוצצו שחקני של אטורה מסינה הערב (שבת) על אליקנטה והביסו את הקבוצה הקטנה בחוץ, 55:95, ועכשיו כבר לכולם ברור שהמפגש שלהם עם מכבי תל אביב במחזור האחרון של היורוליג לא הולך להיות פשוט כלל וכלל. מהפתיחה לא היה כל סיכוי למארחים, שנפלו לפיגור דו ספרתי בתוך דקות ספורות, כשבמחצית מוליכה ריאל ב-15.

מסינה הורה לשחקניו לא להוריד את הרגל מהגז, והם הגיבו עם ריצת 14:27 ברבע השלישי, כשברבע האחרון מגיעים האורחים עד פער 40. מארקו יאריץ' הוליך את החגיגה של ריאל מדריד עם 19 נקודות, סרחיו יול הוסיף 16 ולואיס בולוק קלע 15. לאליקנטה: אורטסון 13.

עוד בספרד, רשמה פואנלברדה של טל בורשטיין את הפסדה ה-15 העונה, כשנכנעה 84:71 לולנסיה, יריבת הפועל ירושלים ביורוקאפ במשחק המכריע ביום שלישי הקרוב. הישראלי המשיך את כושרו האישי הטוב, כשקלע 15 נקודות ב-20 דקות, אלא שמנגד, 18 של ננדו דה קולו ו-15 של מאט נילסן עשו עבור החבורה של נבן ספאחיה את העבודה.

ביוון, נחלו אריס סלוניקי ודייויד בלאט הפסד כואב בהארכה, כשנכנעו לטריקאלה 87:85 בחוץ. המארחים הוליכו בפתיחה, אבל מאט וולש הוליך את חבריו ליתרון, ואריס ירדה עם 4 נקודות הפרש במחצית. האורחים המשיכו להגדיל את הפער, ועלו לרבע האחרון ביתרון 9, אבל אז הגיע הקאמבק של טריקאלה, שהצליחה להשוות ולכפות הארכה. את 5 הדקות הנוספות פתחו המארחים בסערה, עלו ליתרון 6, ומשם כבר לבאט ושחקניו לא הצליחו לחזור. דייויד יאנג הוליך את טריקאלה עם משחק גדול של 31 נקודות, וולש קלע 17 למפסידים.

ברוסיה, התאוששה צסק"א מוסקבה מההפסד המשונה שלה לפורקום סופוט בפולין במחזור האחרון של היורוליג, עם ניצחון בליגה על דינמו מוסקבה 53:77. שחקניו של ייבגני פשוטין פתחו נהדר את המשחק, והוליכו ב-11 בסיום הרבע הראשון. דינמו ניסתה לחזור, אבל במקום זה איפשרה למארחים להגדיל את היתרון עוד יותר, ובמחצית הוליכה צסק"א ב-19 הפרש, כשעד לסיום היא רק מגדילה את הפער. ג'יי אר הולדן הוליך את קלעי צסק"א עם 14 נקודות ו-4 אסיסטים, סרגיי מוניה קלע 17 למפסידים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully