וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמני: "שוב קיבלנו שערים מטופשים"

27.2.2010 / 19:20

מנג'ר מכבי תל אביב מודע לתקופה הלא טובה של קבוצתו, שהפסידה למכבי פתח תקוה. ביקורת על יברויאן וקומאץ

איתי חסיד

צילום ועריכת וידאו: איתי חסיד

כנראה שלקבל את מכבי פתח תקוה אחרי הפסד בדרבי זו לא ממש התרופה הבדוקה להתאוששות. מכבי תל אביב הגיעה לאורווה, ראתה את המגרש המוצף מאושר לבסוף ואת האוהדים מקבלים את פני השחקנים בהנפת חיתולים ומוצצים, ושוב ירדה מנוצחת, הפעם 2:1. מכבי פתח תקוה, מצדה, סוף סוף רשמה ניצחון בית ראשון בעידן פרדי דוד, וממשיכה לפנטז על הפלייאוף העליון.

במכבי תל אביב נרשמה אכזבה מכך שהקבוצה רשמה הפסד שני ברציפות ונראה שרצף הניצחונות שעוד עמד בעינו בתחילת השבוע החולף, כבר נשכח. בסיום המשחק נשמעו דברי ביקורת כלפי משחקו של הקשר סלובני אנדריי קומאץ, שחזר הערב להרכב והפגין יכולת לא טובה. גם החלוץ איליה יברויאן ספג ביקורת בסיום. "הוא תוקע את כל משחק ההתקפה שלנו בחלק הקדמי. אבל זה מה יש ועם זה נצטרך להמשיך עד סוף העונה", אמר גורם בקבוצה.

עומר דמארי: "אנחנו במגמת עלייה"

המאמן המפסיד, אבי נמני, היה מעט מדוכדך בסיום: "אנחנו נכנסים לתקופה לא טובה, צריך לגלות אופי כדי לצאת ממנה. היו לנו הרבה מצבים טובים במחצית הראשונה ולא ניצלנו אותם. היה חוסר תשומת לב, שזה דבר שחוזר על עצמו וצריך לשים את הדעת על כך. קיבלנו שערים מטופשים ולא מחויבים, ונתקן בהמשך. אנחנו רוצים להיאבק על מקום באירופה, ונעשה הכל כדי להשיג את זה. לקבוצה יש תקופות פחות טובות, לצערי אנחנו בתקופה פחות טובה כך שצריך לשנס מותניים ולעבוד קשה מאוד כדי לחזור לתקופה הטובה, זה לא יבוא בקלות".

"נצטרך לחזור למסלול הניצחונות עם משחק אחד שבו ניקח נקודות בכוח גם על חשבון כדורגל יפה", הוסיפו הערב גורמים בקבוצה, "היה משחק רע מאוד של הרבה שחקנים, לא הייתה כמעט אף נקודת אור. שוב אנחנו סופגים ממצב נייח ושוב מקבלים גולים שטותיים בחלק האחורי. זה בכלל לא משנה מי התרשל בשמירה, אנחנו לא מחפשים לתלות אשמים, המהות היא שחשובה. נצטרך לעשות שיעורי בית, לנתח את המשחק וללמוד את הטעויות", אמר גורם במועדון.

בשבוע הבא יארחו הצהובים את הפועל באר שבע ועל כך אמרו הערב בקרית שלום: "גם בסיבוב הקודם קיבלנו את באר שבע אחרי מספר משחקים לא טובים וניצחנו בחוץ במשחק שהוציא אותנו לדרך חדשה. עם שיטת קיזוז הנקודות, אנחנו צריכים להתחיל לשים לב טוב גם למקום הרביעי, כי בני יהודה צמצמה את הפער לשבע נקודות בלבד תוך שני מחזורים".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

בוגזלו: "רוצים שהאוהדים יחזרו לתמוך בנו"

מאור בוזגלו, שחזר להרכב אחרי תקופה ארוכה וציין את ההופעה ה-100 שלו: "רצינו לנצח היום. ניסינו, השתדלנו וזה לא הלך. צריך להסתכל קדימה. ידענו מה מכבי פתח תקוה מסוגלת לעשות, והיא הראתה את זה על המגרש. שיחקנו במגרש קשה, נגד קבוצה טובה, ממושמעת טקטית ואין תירוצים, הפסדנו ואנחנו מאוכזבים".

בוזגלו התייחס גם לכך שהקבוצה ספגה שני הפסדי ליגה רצופים בתוך חמישה ימים: "ביום שני הפועל תל אביב הייתה טובה יותר והיא זו שניצחה. השבוע באנו מוכנים ודרוכים, אבל לא הלך לנו והפסדנו. אני לא מאמין שהייתה לדרבי השפעה. שחקנים מקצוענים צריכים להסתכל קדימה. נראנו טוב היום ואם היינו מנצלים את המצבים היינו מנצחים".

על מחאת האוהדים אמר בוזגלו: "אנחנו מבינים את האכזבה שלהם, אבל מצד שני צריך להסתכל על המטרות שיש לנו, ויחד עם הקהל אפשר להשיג אותן. אנחנו מאוד רוצים שהאוהדים יחזרו לתמוך בקבוצה, כי בסך הכל יש לנו את אותה המטרה"

דוד: "הכישרון ניצח את המשחק"

מאמן מכבי פתח תקוה, פרדי דוד, היה מרוצה מאוד עם תום המשחק. "ב-20-25 הראשונות החבר'ה הראו נחישות, ברבע שעה אחר כך איבדנו קצת את היכולת, אבל מה שניצח לנו את המשחק, מעבר לנחישות, זה הכישרון. יש לנו המון כישרון בחלק הקדמי יחד עם חלק אחורי טוב, וזה כנראה מה שעוזר לנו בתקופה הטובה הזאת".

דוד נשאל לגבי מצבה הנוכחי של קבוצתו בתחתית, ואמר: "כל ניצחון שואלים אותי אם זה מרחיק אותנו מהתחתית, אבל אסור לשכוח שהקבוצות שלידנו גם צוברות נקודות. אנחנו מסתכלים פר משחק, נראה מה יהיו התוצאות ואז נעשה את הסיכומים". לבסוף התייחס המאמן לחלוץ הצעיר דובב גבאי, שלאחר שהבקיע את השער השני במשחק הוריד חולצה וקיבל כרטיס צהוב, ואמר: "מרוב השיגעון של דובב הוא קיבל צהוב חמישי וזה שטות, כי הוא נמצא בתקופה טובה מאוד. אם הוא לא יהיה לבוש בדרבי, הוא כבר לא יסלח לעצמו על זה".

עומר דמארי, שבישל את השער השני, הוסיף: "אני מאוד שמח שניצחנו. עבדתי קשה באופן אישי, ובסך הכל אנחנו במגמת עלייה ורואים את זה. אין ספק שהתוצאות בהתאם. מכבי באו אחרי ההפסד נגד הפועל וזה שיחק לטובתו, הם היו קצת חסרי ביטחון. הנחישות והרצון ניצחו את המשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully