וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: טרם נפתר סעיף השחרור של גולסה

שני הצדדים לא הגיעו להבנות לגבי הסעיף, חתימתו על החוזה החדש והמשודרג מתעכבת. ה-MRI אימתה: גולסה ייעדר חודש

מחלוקת בין מכבי חיפה לקשר אייל גולסה מעכבת את חתימתו של השחקן על החוזה החדש והמשודרג במועדון הירוק. כפי שכבר פורסם, השחקן כבר סיכם את תנאיו בחיפה לארבע שנים וחצי פרט לסעיף אחד, והוא נושא סעיף היציאה לחו"ל. כזכור, בחיפה הודיעו כי אין בכוונתם לנקוב בסכום כזה, בעוד שהשחקן רוצה לנקוב בסכום נמוך כדי להגדיל את סיכוייו לצאת לחו"ל. היום (ראשון) נפגש נציג השחקן, דדה חדד, עם נציג המועדון, עו"ד אורי שוכטוביץ', והשניים לא הגיעו להבנות בעניין אותו סעיף. עם זאת, גורם במועדון אמר: "אין לנו ספק שגולסה יחתום לבסוף".

בלי קשר, הרי שבדיקת ה-MRI של גולסה אימתה את העובדה שהוא ייעדר לתקופה של כחודש מהמגרשים. בהודעה שפרסם המועדון נמסר: "גולסה ייעדר חודש. מבדיקת MRI עולה שקצב ההחלמה של גולסה עונה לציפיות הצוות הרפואי".

בתוך כך, שבוע לאחר הפסדה השני בליגה וכשהפער בצמרת צומק לתשע נקודות, תתייצב חיפה באצטדיון קרית אליעזר למשחק נגד מ.ס. אשדוד (20:00, שידור ישיר בערוץ 1) במסגרת המחזור ה-24 של ליגת העל.

הקבוצה הירוקה, שסיימה את הכנותיה היום (שבת) לקראת המשחק, התבשרה בחדשות משמחות כאשר הקפטן יניב קטן כשיר ויוכל לפתוח במשחק. החלוץ, שסבל מכאבי גב בשבוע החולף, נטל חלק מלא באימון המסכם של הקבוצה, והוא צפוי לפתוח בהרכב, מאחורי צמד החלוצים שלומי ארבטיימן ו-ולדימיר דבאלישווילי שישחקו בצוותא בהתקפה.

מעבר לחדשות הטובות לגבי קטן, הרי שגם ג'ון קולמה הפצוע ישוב לסגל הקבוצה, אך הוא, בניגוד לקפטן, יפתח על הספסל, כאשר גוסטבו בוקולי יהיה האיש שיחליפו בקישור האחורי, לצידו של בירם כיאל. עלי עוסמאן הפצוע לא ייכלל בסגל, ולעמדת המגן השמאלי, אותה אייש עוסמאן במשחק הקודם, יחזור פיטר מסיללה, שנעדר בשבוע שעבר עקב צהובים.

למרות ההפסד בשבוע שעבר, ביקש המאמן אלישע לוי משחקניו להתאזר בסבלנות. "זה בסדר גם לסיים משחקים בתיקו 0:0. לא בכל המשחקים נוביל היישר מהפתיחה". לגבי היריבה שתגיע לביתה של האלופה, אמר לוי, שאימן בעבר את אשדוד: "זו קבוצה מסוכנת. היא השתפרה מאוד מאז המפגש הקודם בליגה, אני מבקש מכם להגיע מרוכזים ואני רוצה סבלנות בחלק הקדמי".

הרכב משוער: ניר דוידוביץ', אייל משומר, דקל קינן, ז'ורז'ה טשיירה, פיטר מסיללה, בירם כיאל, גוסטבו בוקולי, יניב קטן, ליאור רפאלוב, שלומי ארבייטמן, ולדימיר דבאלישווילי.

שריקי: "המשחק הכי קשה שיכול להיות"

מ.ס. אשדוד סיימה את הכנותיה לקראת משחק החוץ מוליכת הטבלה מכבי חיפה בקרית אליעזר. תוצאות השבת וניצחונותיהן של בית"ר ירושלים ובני יהודה שנמצאות סמוך לאשדוד בטבלה, הופכים את ההתמודדות מחר לקריטית עבור האשדודים, שנלחמים על מקומם בפלייאוף העליון. בשבוע שעבר פירקה אשדוד 2:5 את הפועל באר שבע בקרב על הדרום ובקבוצה שאבו המון בטחון מהנצחון הגדול. עם זאת, במועדון יודעים שמחר מדובר באופרה אחרת, ובצוות המקצועי מקווים שהקבוצה לא תקרוס שוב מול קבוצה גדולה.

הקשר שי רביבו החולה יעדר מהסגל וכך גם המגן רחמים צ'וקול שלא ישחק בגלל צבירת חמישה כרטיסים צהובים. מאמן הקבוצה, יוסי מזרחי, מתלבט לגבי איוש עמדת המגן השמאלי כאשר מאור פרץ ואדיר טובול מתחרים על חולצת ההרכב. הקשר הצעיר ניר ביטון, לא יכלל בסגל בגלל שבר באפו.

"אנחנו נמצאים במקום טוב עם הרבה נקודות שצברנו עד עכשיו", אמר החלוץ עידן שריקי לקראת המשחק בחיפה. "יש אווירה טובה, בייחוד אחרי ניצחון כמו שעשינו נגד באר שבע. צריך לומר תודה למי שנותן את השקט הזה. יש אווירה טובה בין השחקנים. אנחנו משחקים כקבוצה, גם כשאנחנו מפסידים וגם כשאנחנו מנצחים. החלטנו שאנחנו עולים כקבוצה ואנחנו מפסידים כקבוצה. זה ההבדל".

"עכשיו יש לנו את המשחק הכי קשה שיכול להיות העונה, נגד האלופה והמוליכה בבית שלה, קבוצה שכמעט ולא הפסידה נקודות העונה. ניתן את כל הכבוד למכבי חיפה כי היא קבוצה טובה מאיתנו, אבל מה שיפה בכדורגל הוא שלא תמיד הקבוצה שטובה על הנייר היא שמנצחת. נשאף להוציא כל מה שאפשר מהמשחק הזה", הוסיף החלוץ.

הרכב משוער: דרגאן סטויקיץ', מרקו פופוביץ', כריסטיאן גונזאלס, מתן אוחיון, אדיר טובול, עידן ויצמן, סטפן קינגווה, ניר נחום, משה אוחיון, עידן שריקי, דמיטאר מקרייב.

עדכון ראשון: 16:38 27/2

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully