וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי מתעסק עם מילאן?

המגן הגאורגי של הרוסונרי קאחה קאלדזה, שהטיח האשמות בקבוצה ובלאונרדו, אולץ להתנצל על ידי המועדון ועשה זאת

זה ששחקן מסוים לא מרוצה מהמעמד שלו בקבוצה זה לא מאורע נדיר, מה שכן קורה אחת לתקופה ארוכה היא השתלחות של אותו שחקן במועדון בו הוא עובד. המגן הגאורגי קאחה קלאדזה יצא לאחרונה בהתקפה חריפה על המועדון ממילאנו בו הוא מועסק, ולאחר מכן אולץ להתנצל על ידי המועדון.

קאלדזה לא ראה דשא כמעט בכלל בעונה הנוכחית למרות שכבר התאושש מפציעה שעבר, ובראיון שנתן לפני זמן מה לרשת סקיי באיטליה יצא בפומבי נגד המועדון. "אם אמשיך לא להיכלל בסגל, אעזוב את המועדון", איים. "אני לא משחק וזו החלטה של המאמן והמועדון. הייתה לי אפשרות לעזוב ביוני הקודם, אבל המועדון לא רצה למכור אותי. מה שקורה סביבי זה דברים מלוכלים".

הנהלת המועדון המילאנזי לא נשארה חייבת, כמובן, לשחקנה ולא היססה כאשר שחררה הצהרה לוחמנית משהו לעברו של השחקן. "ההאשמות שהוטחו על ידי קאלדזה לא נכונות. מילאן תפעל נגד השחקן במגבלות החוזה שלו".

קאלדזה עשה סיבוב פרסה וחזר בו מדבריו הקשים, כשהוא מפרסם הודעה לאחר האיום של מילאן: "אני מתנצל בפני המועדון, המאמן, הקבוצה והאוהדים", אמר. "השתמשתי במילים לא מתאימות. לצערי, ההתפרצות שלי הגיחה עקב לחץ רב שהייתי נתון בו ואני מצר על כך".

  • עוד באותו נושא:
  • מילאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully