וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייקל ג'ורדן רכש את שארלוט בובקאטס

שחקן העבר סיכם עם הבעלים ג'ונסון, וישמש לראשונה כבעלים ראשי. הליגה צריכה לאשר את העסקה, ששוויה לא פורסם עדיין

מייקל ג'ורדן ישמש בקרוב כבעלים של קבוצת שארלוט בובקאטס, זאת לאחר ששחקן העבר הגדול סיכם על רכישת הקבוצה מידיו של הבעלים של המועדון בוב ג'ונסון. בהודעה שפרסם האחרון נמסר כי ג'ורדן הצליח לארגן קבוצת משקיעים שהוא עומד בראשה, שתקנה את הקבוצה מידיו.

ג'ורדן, השחקן הכי גדול כנראה בתולדות המשחק, החזיק בחלק ממניות הקבוצה ושימש בעבר כבעלים משני. כמו כן, הוא כיהן במספר תפקידים במועדון, ביניהם הנשיא והיה שותף בבנית סגל הקבוצה בעבר, כאשר גם הביא את המאמן לארי בראון. בעבר אף כיהן ג'ורדן כנשיא מועדון וושינגטון וויזארדס.

שווי העסקה ופרטיה לא הותרו עדיין לפרסום. הדוברים של שני הצדדים מסרו כי שני הבעלים, היוצא והנכנס, לא יכולים למסור מידע בשלב זה של העברת הבעלות. זאת כנראה כיוון שהנהלת הליגה עדיין לא אישרה את הרכישה של הקבוצה על ידי ג'ורדן.

ג'ורדן, חמש פעמים MVP של הליגה ו-14 פעמים באולסטאר, עשה מיליונים מקריירת משחק מדהימה בה זכה בשש אליפויות במדי שיקגו בולס. הוא יחליף בתפקיד את הבעלים האפרו-אמריקאי הראשון שכיהן כבעלים של מועדון ב-NBA. לאחר שג'ונסון שילם כ-300 מיליון דולר על הקבוצה ב-2004/5 הוא הפסיד עוד עשרות רבות של מיליוני דולרים לאחר שלא הצליח להביא את הקבוצה להצלחות המיוחלות. אם מקצת ההצלחה והמזל של ג'ורדן ידבקו בבובקאטס הרי שהם מסודרים לשנים הקרובות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully