וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: השיא של יופ, ומה עם הטופ?

לברקוזן של יופ היינקס שברה את שיא המשחקים ללא הפסד, אך ה- 0:0 עם קלן משרת את באיירן מינכן, שתוכל לעלות לפסגה

המחזור ה-24 בבונדסליגה נפתח אמש (שישי) בדרבי של חבל הרוהר. שאלקה, הצלע השלישית במאבק הצמרת, התקרבה מרחק נקודה אחת מהמוליכות לאחר ניצחון דרמטי 1:2 על בורוסיה דורטמונד לעיני הקהל הביתי בגלזנקירשן. פליקס מגאת שזכה באליפות עם וולפסבורג אשתקד לא מוותר על התואר ובשאלקה ודאי מאושרים מהמעידה של לברקוזן.

באיירן מינכן תפגוש את המבורג לקרב צמרת ביום ראשון עם אפשרות גדולה לכבוש את הפסגה, אחרי 0:0 מאכזב של לברקוזן מול קלן, למרות שבירת שיא המשחקים ללא הפסד של הבונדסליגה. אחרי התצוגה המצוינת נגד ברצלונה, שטוטגרט המשיכה את הריצה בליגה עם 1:2 ביתי נגד פרנקפורט. בתחתית, בורוסיה מנשנגלאדבך ורוברטו קולאוטי הלוהט נפרדו מפרייבורג ב-1:1.

שאלקה - דורטמונד 1:2

אחרי ההפסד לוולפסבורג, פליקס מגאת ושאלקה חיפשו לצמק את הפער מהמוליכות בדרבי של חבל הרוהר ועשו את העבודה למרות יכולת לא מרשימה. כיאה לדרבי, המשחק היה אגרסיבי ומלא אמוציות. המחצית ראשונה הייתה דו צדדית עם מצבי הבקעה ליד שני השערים, אך הסתיימה ללא כדור ברשת. המחצית השניה נפתחה בסערה. כבר אחרי 28 שניות נלסון ואלדז ספק הוכשל ברחבה על ידי איבן רקיטיץ' ונורי שאהין ירה פנימה מהנקודה הלבנה. שאלקה נראתה מבולבלת ולחוצה, אבל השיגה את השוויון בדקה ה-66 לוקאס שמיץ העלה כדור חופשי ובנדיקט הוודאס נגח לפינה הקרובה. שאלקה לחצה וחיפשה את השוויון, אבל קווין קוראני לא היה מספיק מדויק מול השוער. כשנראה היה שהשתיים יחלקו נקודות, קוראני השאיר בעקב לראקיטיץ' שירה בלי לעצור כדור אדיר לחיבורי הקורות וניצח את הדרבי בסטייל שבע דקות לסיום.

לברקוזן - פ.צ קלן 0:0

הקבוצה הבלתי מנוצחת של יופ היינקס רשמה שיא בונדסליגה חדש, עם משחק מספר 24 ללא הפסד מפתיחת העונה. בכך שבר המאמן הוותיק שיא בן 21 שנה אותו קבע בעצמו עם באיירן מינכן, המתחרה העיקרית שלו על תואר האליפות, אך הוא בהחלט לא יכול להיות מרוצה מאיבוד שתי נקודות נוספות שמציבות את באיירן עם אפשרות לכבוש את הפסגה בעזרת ניצחון על המבורג.

קלן הגיעה לאחר התבוסה הצורבת 5:1 לשטוטגרט והתגוננה בחוכמה במהלך 45 הדקות הראשונות, כשמנעה מטוני קרוס לנהל את המשחק כהרגלו במרכז השדה והגבילה את מלך שערי הליגה, סטפן קיסלינג. ככל שנקפו דקות המשחק הגבירה לברקוזן את הלחץ, אך זה פשוט לא היה היום שלה. זבונימיר סולדו, מאמנה של קלן, הבטיח לעצמו עוד שבוע בתפקיד. לברקוזן בדרך להשיג גם שיא תוצאות תיקו, עם ה-11 שלה העונה.

בורוסיה מנשנגלאדבך - פרייבורג 1:1

גלאדבך נראית נהדר בתקופה האחרונה והיא קרובה מאוד להבטיח סופית את ההישארות בליגה בשלב מוקדם של העונה, אבל התיקו הביתי הוא בבחינת אכזבה גדולה. פרייבורג מנגד, כבר הייתה בעמדת ניצחון ראשון אחרי תשעה משחקים רצופים, אבל תסתפק בתיקן שהעניק לה את הנקודה ה-14 מתוך 20 במשחקי חוץ.

רוברטו קולאוטי, שנמצא בכושר טוב ושכבש שלושה שערים בארבעת המחזורים שקדמו למשחק היום, הרבה לאיים על השער במחצית הראשונה, אבל לא מצא את הרשת והוחלף בדקה ה-65 על ידי קארים מטמור. בדקה ה-56 ניצלה פרייבורג את אין האונים של יריבתה ופאפיס סיסה העלה אותה ליתרון חשוב בנגיחה. האורחת הצנועה כבר חלמה על בריחה זמנית לפחות מאחיותיה לתחתית, אבל בדקה ה-72 השווה רואל ברוורס בנגיחה משל עצמו וכפה חלוקת נקודות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

שטוטגרט - פרנקפורט 1:2

הקבוצה של כריסטיאן גרוס המשיכה להיראות נהדר גם הערב ונגד אחת מהקבוצות המפתיעות העונה ומבחינתה היה זה ניצחון ליגה שביעי בשמונה המשחקים האחרונים. אחד החלוצים שנמצאים בכושר הכי טוב כרגע באירופה הוא קאקאו הברזילאי. פ.צ קלן חשה את נחת רגלו בשבוע שעבר לאחר שספגה ממנו רביעייה, ברצלונה הגדולה ספגה מראשו באמצע השבוע והיום הברזילאי בן ה-28 הפליק גם לפרנקפורט. בנג'מין קוהלר דווקא ניצל כדור רוחב של קאיו כדי לכבוש מקרוב בדקה ה-39 ולהעלות את האורחים ל-0:1, אבל שערים של קאקאו בדקות 41 ו-45 עשו את המהפך.


משחקים נוספים:

הרטה ברלין - הופנהיים 2:0
להופנהיים: דמבה בה (35),ודאד איביסביץ' (90)

מיינץ - ורדר ברמן 2:1
למיינץ: אריסטיד באנסה (45). לורדר ברמן: טים בורובסקי (31), סבסטיאן פרודל (50)

בוכום - נירנברג 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully