וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: מנצ'סטר סיטי הביסה 2:4 את צ'לסי

צמדים של טבז ובלאמי סידרו לברידג' נקמה גדולה בטרי. 1:3 דרמטי לארסנל בסטוק, פורטסמות ניצחה 1:2 את ברנלי

שני סיפורים שלא ממש קשורים בכדורגל עומדים במרכזם של משחקי השבת במחזור ה-28 בפרמיירליג. מנצ'סטר סיטי הגיעה לסטמפורד ברידג' למפגש ראשון בין ווין ברידג' לג'ון טרי, שניהל רומן עם חברתו לשעבר. כל זאת, יומיים לאחר שברידג' הודיע על פרישה מנבחרת אנגליה כתוצאה מפרסום הפרשה. אחד משיאי המשחק קרו עוד לפני שהוא החל, כששחקני שתי הקבוצות התכוננו ללחיצת הידיים המסורתית, אך ברידג' סירב ללחוץ את ידו של טרי, שהושיט לו אותה. על הדשא, הפתיעו הסיטי עם מהפך וניצחון 2:4 ענק, שהיה הפסד הבית הראשון של צ'לסי זה 15 חודשים והוריד את ההפרש בפסגה לנקודה אחת בלבד, כשבמשחק המאוחר כמעט איבדה ארסנל שתי נקודות חשובות אך נעזרה בשני שערים מאוחרים וניצחה 1:3.

מאוחר יותר שמה פורטסמות לרגע את הצרות הכלכליות מאחוריה עם 1:2 על ברנלי, ואילו בולטון גברה 0:1 על וולבס בקרב תחתית לוהט. בירמיגהאם הנפלאה הסתפקה ב-0:1 ביתי על וויגאן. כזכור, המחזור נפתח ביום רביעי עם ניצחונה של מנ'צסטר יונייטד 0:3 על ווסטהאם. השדים האדומים יפגשו ביום ראשון את אסטון וילה לגמר גביע הליגה בוומבלי.

צ'לסי - מנצ'סטר סיטי 4:2

אחרי כל הדיבורים על היחסים ולחיצת היד שלא הייתה בין ג'ון טרי ו-ווין ברידג', היה גם כדורגל, ועוד איזה כדורגל, כשבסיומו מנצ'סטר סיטי הפתיעה את צ'לסי עם מהפך וניצחון מרשים. המארחים עלו ליתרון בדקה ה-42 משער של פרנק למפארד אחרי בישול יפה של ג'ו קול, אבל שער השוויון הגיע אחרי שלוש דקות מרגליו של קרלוס טבז, בעקבות טעויות של ג'ון אובי מיקל, שנגח אחורה לא טוב, והילאריו שלא הצליח להדוף כדור חלש.

המהפך הגיע בדקה ה-52 ממהלך גדול של קרייג בלאמי, שפרץ ממחצית המגרש ומזווית קשה הצליח לבעוט לפינה הרחוקה. גם הפעם האשמים היו מיקל והילאריו. בדקה ה-76 נשארה צ'לסי בעשרה שחקנים וספגה פנדל אחרי עבירה של ג'וליאן בלטי על גארת' בארי ברחבה. טבז ניצל את ההזדמנות והעלה את הסיטיזנס ל-1:3. בדקה ה-82 נותרו הכחולים בתעשה שחקנים כשמיכאל באלאק ספג כרטיס צהוב שני אחרי עבירה גסה על טבז. בדקה ה-87 הצליחה סיטי לכבוש את הרביעי ולהדהים את אנגליה עם מהלך קבוצתי נפלא שהסתיים בבישול של שון רייט פיליפס לקרייג בלאמי, שכבש מקרוב. 1:4 מדהים למנצ'סטר סיטי. בדקה ה-91 כבש פרנק למפארד בפנדל והקטין את ההשפלה ל-4:2 בסיום.

ברנלי - פורטסמות 2:1

אחרי שתשע נקודות הופחתו ממאזנה אתמול נחרץ למעשה דינה של פורטסמות לירידה, אך למען הספורטיביות קבוצתו של אברהם גרנט המשיכה להילחם על כר הדשא, והנחילה ללפני אחרונה בטבלה הפסד חשוב.

פומפי עלתה ליתרון ראשון בדקה ה-25 כשפרדריק פיקיון קיבל כדור רוחב מצוין מדני וובר ודחק מקרוב פנימה, אבל ספגה כעבור שש דקות כשמרטין פאטרסון הסיט באומנות כדור תועה שהגיע מבעית שוער ארוכה של בריאן ינסן מעל ראשו של דייויד ג'יימס ההמום וקבע 1:1.

בדקה ה-55 קיבלה פורטסמות הזדמנות לחזור ליתרון כשקלארק קרלייל האורח הכשיל את פיקיון בתוך הרחבה, אבל ג'יימי אוהרה בעט פנדל רע וינסן עצר. רבע שעה לסיום נשרק פנדל נוסף לזכות האורחים, שוב אחרי עבירה מטופשת של קרלייל, והפעם נשלח חסאן יבדה לביצוע המשימה, והקשר האלג'יראי לא התבלבל וקבע 1:2 לפורטסמות.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

סטוק - ארסנל 3:1

אחרי המעידה הביתית של צ'לסי הצליחו התותחנים להתקרב עד שלוש נקודות בלבד מהמוליכה, אבל עשו זאת רק אחרי דקות ארוכות של מתח, ואיבדו תוך כדי את אחד הכישרונות המבטיחים שלהם, כשארון ראמזי נפגע בצורה קשה בתיקול עם ריאן שואוקרוס ושבר את רגלו.

סטוק הגיעה למשחק בכושר פנטסטי עם שבעה משחקים ללא הפסד, וכבר בדקה השמינית נגח דני פיו לרשת של מנואל אלמוניה. בדקה ה-32 איזן ניקלאס בנדטנר בנגיחה משלו, ובדקה ה-66 הגיע הרגע הכואב של המשחק, כששואוקרוס גלש בברוטאליות לרגלו של ראמזי, שבר את רגלו של הוולשי הצעיר והורחק בכרטיס אדום ישיר.

בדקה ה-90 פגעה בעיטה של בנדטנר בידו של פיו, וססק פברגאס כבש מהנקודה הלבנה וקבע 1:2. סטוק יצאה לניסיון אחרון לחלץ לפחות תיקו, אבל ספגה מהעבר השני מרגלי הבלם תומאס ורמאלן.

משחקים נוספים:

בולטון - וולבס 0:1
לבולטון: זאט נייט 45.

בירמינגהאם - וויגאן 0:1
לבירמינגהאם: ג'יימס מקפאדן 45 (בפנדל).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully