וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ראשל"צ עוד בונה על ביתיות בגמר

במכבי ראשל"צ בנו על ניצחון בדרבי שיבטיח להם את המקום הראשון בפלייאוף, אלא שהאדומים ניצחו 22:26, וכלום לא סגור

הפועל ראשון לציון גברה היום (שישי) על יריבתה העירונית מכבי 22:26 בדרבי הגדול של עיר היין בכדוריד, ובכך עלתה ליתרון 1:2 במפגשים בין שתי הקבוצות השנה. המפגש הבא יהיה כבר בשבוע הקרוב, בחצי גמר גביע המדינה בכדוריד.

בזכות הניצחון, הפועל צימקה את הפער ממכבי לשתי נקודות בלבד, כשנותרו עוד שלושה מחזורים לסיום הפלייאוף. כעת, יתפללו האדומים למעידה נוספת של מכבי במחזורים שנותרו, כדי להשתלט על המקום הראשון. הקבוצה שתסיים במקום הראשון תבטיח לעצמה את יתרון הביתיות בסדרת גמר הפלייאוף. בכל מקרה, האדומים עשו צעד חשוב בדרך להבטחת המקום השני, מה שיבטיח להם לפחות את יתרון הביתיות בסדרת חצי הגמר מול אחת משתי הקבוצות התל אביביות.

פרט לדקות הגישוש הראשונות במשחק, מכבי ראשון לציון הייתה בעמדת נחיתות ורק ניסתה לרדוף אחרי יריבתה העירונית, שתפסה את ההובלה בשלב מוקדם של המחצית הראשונה, ושמרה עליה בזכות הנסיון של עידן מימון והכושר המצויין של אייל שור, המבקיע העיקרי של הפועל במשחק. המחצית השניה, בה הפועל כבר הובילה בפער משמעותי, הייתה רחוקה מלהזכיר דרבי אופייני בעיר, כשחבורתו של גלעד מאור נראתה כאילו ויתרה על המשחק.

אחרי ההפסד בדרבי לאס"א, מכבי תל אביב עבדה קשה מאוד גם מול רמת השרון. במשחק הראשון ניצחה הקבוצה מהשרון בנקודה והפעם המשחק המוד הלך לטובת הצהובים. שער הניצחון נכבש על ידי ג'ון אונשה בשניית הסיום בזריקת תשעה מטרים. מאיר פרוז'ן הוביל את המנצחים עם חמישה שערים.

אחרי שהפסידה העונה פעמיים להרצליה, הגיעה אס"א למפגש השלישי מול הקבוצה של סער פרנקל דרוכה יותר ולא התקשתה בדרך לניצחון. אחרי 16:18 בתום המחצית הראשונה, אס"א הפעילה לחץ וברחה לניצחון גדול. איציק חליפי סיים עם 10 שערים ואס"א רחוקה רק שתי נקודות מהפועל ראשל"צ וארבע ממכבי.

בבית התחתון המשיכה מכבי רעננה במסע הקאמבק המרשים שלה עם ניצחון חוץ 29:33 על הפועל רמת גן ומשחק רביעי ברציפות ללא הפסד. רמת גן הסתבכה מאוד בעקבות ההפסד. במשחק בין שתי קבוצות שסיימו את העונה ניצחה קרית מוצקים בחוץ 24:31 את נס ציונה. במשחק נוסף בבית התחתון גברה עירוני פתח תקוה על מ.כ חולון 23:28.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully