וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבת בליגת העל: חולוניה רוצה להמשיך בחגיגה

26.2.2010 / 17:09

אחרי הניצחון המשכנע במלחה, ינסו יוני ניר והפועל חולון להמשיך ביציאה מהתחתית כשיארחו את מכבי חיפה החזקה

במשחק שיפתח את המחזור ה-15 בליגת העל תארח מחר (שבת) הפועל חולון את מכבי חיפה (19:25, שידור ישיר ב-5+ לייב). זוהי הפעם השנייה ששתי הקבוצות נפגשות העונה, לאחר שבסיבוב הראשון אירחה חיפה את חולון ברוממה וניצחה 65:72 בזכות 18 נקודות ו-8 ריבאונדים של בן סטרונג. בחולון היה זה דווין מיטשל, שייעדר מהמשחק מחר שקלע 28 נקודות בהפסד קבוצתו. המחזור כולו יעבור למתכונת פורימית מיוחדת, במהלכה יועמדו עמדות איפור מיוחדות בכניסה לאולמות, דיילות יחלקו אוזני המן לצופים, להקות המעודדות יתחפשו ואף במחצית המשחקים ייערכו תחרות תחפושות. 50 האוהדים הראשונים שיגיעו מחופשים לכל אולם ייכנסו חינם.

הקבוצה של מיקי דורסמן מגיעה למשחק מול חיפה בתקווה להמשיך את המומנטום שהחל בשבוע שעבר עם הניצחון המפתיע על הפועל ירושלים במלחה. חולון מציגה בשבועות האחרונים כדורסל אטרקטיבי, שעליו אחראיים בעיקר הזרים סשה בראטיץ' ואנטוניו גרייבס, אך גם בזכות השיפור הניכר במשחקם של שחקני הפנים יוני ניר וג'ון תומאס. בחולון מקווים כי הגארד וויקין קלי, שהראה במשחק מול ירושלים שהוא מסוגל להיות בעל הבית של הקבוצה, ימשיך ביכולתו הטובה. הגארד-פורוורד דווין מיטשל ימשיך להיעדר מהמשחק בעקבות פציעה שמנעה ממנו להשתתף בניצחון בירושלים.

לאחר שלניצחון מול גלבוע/גליל הופיעה מכבי חיפה בהרכב חסר מאוד, הפעם תגיע הקבוצה עם הרכב מלא, כאשר המאמן אבי אשכנזי יצטרך לראשונה העונה להחליט מי מבין שבעת הזרים לא יתלבש. ג'סי פלוט-רוסה, שנעדר מהמשחק מול גלבוע/גליל מסיבות משפחתיות, חזר לישראל וישחק, ואילו דרור חג'ג' שנעדר מהמשחק בשל מחלה החלים וגם כן ישחק. משה מזרחי ששיחק פצוע בשבוע שעבר, ואף קלע את אחד מהסלים המשמעותיים במשחק, ימשיך לקבל דקות, כשגם הסנטר הסנגלי מאמאדו נדייה עשוי לערוך את הופעת הבכורה שלו. בחיפה קנסו השבוע את ג'רמי טיילר ב-20 אלף שקל, שבחר לעלות ליציע במהלך הניצחון על גלבוע/גליל, והוא עשוי לשלם את המחיר ולהיות השחקן שלא יתלבש מול חולון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully