וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת-מכבי ת"א: מאמצים להכשיר את המגרש

הגשם הכבד בשבת בצהריים גרם להצפת האורווה, אך נכון לעכשיו ההערכות הן שההמשחק יתקיים כמתוכנן

מטח הגשמים הכבד שפקד היום (שבת) בצהריים את פתח תקוה גרם להצפה במגרש האורווה לפני המשחק בין מכבי פתח תקוה למכבי תל אביב, (שבת, 17:20, ספורט1). שלוש שעות לפני הפתיחה עוד היה המגרש מוצף כולו, אך עד כה התנקזו מרבית המשקעים, פרט לשלולית גדולה שעדיין נמצאת ליד דגל הקרן, עליה ניסו אנשי מכבי פתח תקוה להתגבר עד פתיחת המשחק בעזרת ניידת כיבוי אש שהגיעה למגרש בשעה 16:00, אליה הצטרפה ניידת נוספת כעבור עשרים דקות, ונכון לעכשיו נראה שהמשחק ייערך כמתוכנן.

דני קורן, המבקר מטעם ההתאחדות, עשה סיבוב במגרש ואמר לסובבים: "במצב הנוכחי לא ניתן לשחק, אבל אני מאמן שתגיע ניידת כיבוי, אש ישאבו את המים ויהיה משחק".

המאמן המקומי, פרדי דוד, חוזר להרכב שכולל שלושה בלמים (אבי יחיאל, מוראד מגמאדוב וניצן דמארי) כשחיים מגרלשווילי יפתח מול האקסית ויחליף את קובי גנון שאמור להיעדר שבועיים מהמגרשים. אסי משיח וסבסטיאן סנסוני יפתחו כקשרים אחוריים כשההתלבטות היחידה של המאמן היא בין הקשר דני פרדה לבין נבוישה מרינקוביץ' הסרבי. פרדה כבש בשבוע שעבר שער ניצחון לאחר ש"סדרת החינוך" שלו הסתיימה. המפגש הקודם בין הקבוצות הסתיים בתוצאה 1:1, כשעומר דמארי כבש את שער השוויון.

המאמן פרדי דוד הודיע היום לאורי אוזן ולפרדה כי משום שאיחרו לאימון, הם ירכשו משלוחי מנות עבור משפחות נזקקות ממחלקת הנוער ויבקרו אותן. גם טל בן חיים, שהתחצף למאמן במהלך המשחק מול אחי נצרת והוחלף במחצית, קיבל הוראה דומה. השלושה קיבלו את העונש החינוכי בהבנה.

הרכב משוער, מכבי פתח תקוה: דרגוסלב יבריץ'; אורי אוזן, ניצן דמארי, מורד מגמאדוב, אבי יחיאל, חיים מגרלשווילי; אסי משיח, סבסטיאן סנסוני, דני פרדה (נבויסה מרינקוביץ'); עומר דמארי, טל בן חיים.

גפני קיבל זימון לנבחרת במקום בן דיין

מנג'ר מכבי תל אביב, אבי נמני, מתכנן מהפכה בהרכב לקראת משחק החוץ של הקבוצה נגד מכבי פתח תקוה באורווה. הצהובים מגיעים להתמודדות אחרי המפלה הצורבת 4:2 להפועל תל אביב בדרבי הגדול בתחילת השבוע שעבר. על פי התרגול הטקטי נראה כי לא פחות מארבעה שינויים צפויים להיות בהרכב הפותח כאשר מאור בוזגלו, עמנואל מאיוקה ואנדריי קומאץ שעלו כמחליפים בדרבי, יקבלו את חולצת ההרכב על חשבונם של יוסי שבחון, יובל אבידור ותמיר כחלון. עבור בוזגלו מדובר בהופעה ראשונה בהרכב מאז שחזר מפציעה והמשחק הזה יהיה חגיגי עוד יותר עבור הקשר הצעיר שירשום את הופעת ה-100 שלו בליגת העל, בהחלט הישג מרשים לקשר בן ה-22 בלבד. שינוי נוסף בהרכב הוא הצבתו של שרן ייני שלא שיחק בדרבי בגלל צהובים, בקישור האחורי על חשבונו של ליאור ז'אן. איליה יברויאן שנפגע באימון אמש, ערך היום אימון מלא והוא צפוי לפתוח בחוד.

דווקא בחוליית ההגנה שהיתה מאוד חלשה בדרבי, לא מתכנן המנג'ר שום שינוי כאשר רונלד ראלדס ימשיך במרכז ההגנה לצידו של ניסו קפילוטו, מה שמראה על הגב שנותן נמני, לבלם הצעיר שלו שהיה חלש מאוד בדרבי. הקשר הסרבי איביצ'ה אילייב החלים כמעט לחלוטין מהפגיעה בברכו והוא צפוי להיכלל בסגל הקבוצה ולשבת על הספסל.

במכבי ניסו לשדר השבוע עסקים כרגיל, למרות ההפסד הכואב בדרבי כאשר כבר מסיומו של המשחק שידרו ראשי המועדון וגם אנשי הצוות המקצועי לשחקנים, שהדרבי כבר שייך להיסטוריה והפנים צריכות להיות אל עבר המשחק בפתח תקוה. בצוות המקצועי ויתרו הפעם על תדריך וידאו והסתפקו באסיפה טקטית בה דובר על היריבה העקשנית שלא תעשה חיים קלים לצהובים במיוחד לא במגרש הקשה באורווה.

רוני גפני קיבל היום בשורה כי ייצא עם נבחרת ישראל בשבוע הבא למשחק הידידות ברומניה, על חשבונו של דדי בן דיין הפצוע. הבעלים מיטש גולדהאר יהיה נוכח גם במשחק באורווה, אחרי שהגיע לישראל במיוחד כדי לצפות בדרבי.

הרכב משוער, מכבי תל אביב: לירן שטראובר, יובל שפונגין, רונלד ראלדס, ניסו קפילוטו, רוני גפני, שרן ייני, אנדריי קומאץ, גיז'רמו ישראלביץ', מאור בוזגלו, עמנואל מאיוקה, איליה יברויאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully