וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רעננה - בני יהודה: אלי כהן נגד כל הסיכויים?

עם הרכב חסר וסכנת פיטורין נוספת, ינסה המאמן להוביל את שחקניו לניצחון (שבת, 19:00). בלדוט ועטר חוזרים להרכב

לאחר שאלי כהן פוטר והוחזר, וגם זה לא עזר להפועל רעננה למצוא ניצחון ראשון מזה שמונה משחקים, ינסו מחר (שבת, 19:00) שחקני הקבוצה לנצח דווקא את בני יהודה החזקה. רק אז הם יוכלו להבטיח את מעמדו המעורער של המאמן, שהם התעקשו בפני אשר אלון שישאר. דומה כי אם לא יצליחו לפחות להוציא תיקו מהכתומים, יסיים אלי כהן את דרכו במועדון, והפעם ליותר מכמה שעות. בהנהלת הקבוצה כבר בחנו מספר אופציות חלופיות למאמן, אך לא פנו רשמית לאיש מהם ולא יעשו כן עד שיסיים כהן את דרכו, אם בכלל יסיים אותה.

אם לא די בחרב הפיטורין שמרחפת מעל צווארו, יאלץ כהן להסתדר גם ללא חלק נכבד משחקני המפתח שלו. סטיבן כהן, השחקן החשוב ביותר ברעננה, הורחק מול הפועל פתח תקוה ויחמיץ את המשחק מחר. דיוויד דיגמלאשווילי פצוע וייעדר, כמו גם שניר שוקר ורועי לוי. כהן ביקש משחקניו לעשות הכל במשחק על אף השחקנים החסרים והבהיר להם שאל להם להיתלות בתירוץ זה. ברעננה עוד זוכרים כיצד ניצחו את בני יהודה ברבע גמר גביע הטוטו בבלומפילד, ומקווים לשחזר את הסנסציה מחר.

הרכב משוער, הפועל רעננה: שאול סמדג'ה, עומרי עטיה, איתי טואף, אירמנטס זלמיקאס, חיים פונטרמולי, תמיר פור, איתי אלקסלסי, מאור זוהר, אבי כנפו, ריקארדס בניושיס, דוס סנטוס

בני יהודה: מגן חושש מהיריבה הקלה

בני יהודה מגיעה להתמודדות במומנטום חיובי אחרי שני ניצחונות רצופים בליגה ועוד אחד בגביע. המשימה של הכתומים בשלב זה היא להתבסס במקום הרביעי לקראת משחקי הפלייאוף העליון וכמובן לצעוד קדימה גם במסגרת הגביע.

גיא לוזון צפוי לבצע שני שינויים לעומת ההרכב שפתח נגד הפועל עכו בשבוע שעבר. הקפטן אסי בלדוט, שנכנס כמחליף והביא שינוי בשני הניצחונות נגד עכו והפועל חיפה, יפתח בהרכב במקום לירוי צעירי הפצוע, שסובל ממתיחה חזקה בשריר הירך האחורי ולא יהיה בסגל. צעירי נפגע במהלך אחד מאימוני הנבחרת הצעירה השבוע. שינוי נוסף הוא חזרתו להרכב של אלירן עטר, שסיים לרצות עונש הרחקה, על חשבונו של משה ביטון שיסופסל.

בשאר ההרכב לא צפויים שינויים, כשמהראן ראדי וסיניסה ליניץ' יתופקדו יחד בקישור האחורי ומיכאל זנדברג ישלים את הפאזל בקישור. פדרו גלבאן יתופקד כרגיל לצידו של עטר בחוד ההתקפה. אביב חדד, שהחלים לחלוטין מהפציעה בברכו, יכלל בסגל לראשונה מזה חודשיים וחצי. חדד עבר ניתוח במיניסקוס ואחרי טיפול ותהליך שיקום ארוך עם פיזיוטרפיסט הקבוצה, חנן בן עמי, הוא חזר לאימונים מלאים וכעת הוא צפוי לעמוד שוב לרשותו של המאמן.

באסיפה הטקטית שנערכה הקרין לוזון לשחקניו רק קטעים ערוכים ממשחק הניצחון נגד עכו, כאשר כהרגלו התעלם לוזון מהיריבה מרעננה והעדיף שלא להזכיר אותה כלל בתדרוך. יושב ראש הקבוצה, חזי מגן, ערך כהרגלו שיחה לקראת המשחק וביקש משחקניו שלא להקל ראש ביריבה שלכאורה נראית קלה ומהתחתית, כאשר הוא מפציר בשחקניו לבוא במוכנות מלאה ולהיזהר מזלזול ושאננות.

הרכב משוער, בני יהודה: דלה איינוגבה, עוז ראלי, איבן גארידו, דין מורי, כפיר אדרי, סיניסה ליניץ', מהראן ראדי, מיכאל זנדברג, אסי בלדוט, פדרו גלבאן, אלירן עטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully